Beantwoord

Internet Europa uitzetten

Goedenavond, hoe en waar kan ik internet Europa verwijderen uit mijn bundels?
icon

Beste antwoord door Jordy01 30 juni 2014, 13:46

@ Leonarda, welkom op het T-Mobile Forum!

Pas als je contract is afgelopen kun je de Internet Europa bundel verwijderen. Deze bundel is namelijk gekoppeld aan je contract.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Leonarda,
Internet Europa is een vaste bundel en is tussentijds niet opzegbaar. Ben je al voorbij de einddatum van je contract?
Reputatie 3

Pas als je contract is afgelopen kun je de Internet Europa bundel verwijderen. Deze bundel is namelijk gekoppeld aan je contract.

September vorig jaar toegevoegd, maar nu niet meer nodig. Mijn contract loopt 1 september af. Ik weet nog niet of ik verleng. Wil nl de nieuwe iphone die eraan komt maar dat is weer net te laat voor mijn contract.
Reputatie 3
Hoi Leonarda,

Wat ik wel kan doen is de einddatum van de bundel Internet Europa vast instellen op 1 september 2014.
Dan hoef je hier verder geen actie meer voor te ondernemen en wordt per deze datum de bundel stopgezet.
Als het contract is verlopen en het toestel is nog niet beschikbaar loopt het contract per maand door, dit omdat je 1 maand opzegtermijn hebt.
Wanneer het toestel dan beschikbaar is zal vanaf datum bestelling het contract voor de looptijd van 12 of 24 maanden ingaan.
Is hiermee je vraag beantwoord?
Hoi Leonarda,

Wat ik wel kan doen is de einddatum van de bundel Internet Europa vast instellen op 1 september 2014.
Dan hoef je hier verder geen actie meer voor te ondernemen en wordt per deze datum de bundel stopgezet.
Als het contract is verlopen en het toestel is nog niet beschikbaar loopt het contract per maand door, dit omdat je 1 maand opzegtermijn hebt.
Wanneer het toestel dan beschikbaar is zal vanaf datum bestelling het contract voor de looptijd van 12 of 24 maanden ingaan.
Is hiermee je vraag beantwoord?

Dankjewel en excuus voor late reactie. Ja graag, als je de einddatum van de bundel op 1 september 2014 wilt zetten dan is dat vast geregeld. Nog een vraag, als ik mijn contract verleng na 1 september, heb ik dan nog steeds recht op een gratis telefoon en behoud ik dan mijn gespaarde punten??
Fijn weekend.
Reputatie 3
Hoi Leonarda,

Ik heb de einddatum van Internet Europa direct op 1 september 2014 gezet. Die zorg is dus al weggenomen. Verder kun je vanaf 4 maanden voor het einde van je contract tot wanneer je maar wilt. Zowel jouw gespaarde punten als de mogelijkheid een toestel bij je vernieuwing te krijgen komen niet te vervallen.
Hoi Leonarda,

Ik heb de einddatum van Internet Europa direct op 1 september 2014 gezet. Die zorg is dus al weggenomen. Verder kun je vanaf 4 maanden voor het einde van je contract tot wanneer je maar wilt. Zowel jouw gespaarde punten als de mogelijkheid een toestel bij je vernieuwing te krijgen komen niet te vervallen.

Top, dankjewel voor het snelle antwoord, ik weet nu genoeg!
Hoi Jordy,
Ik kijk net op tmobile en zie dat Internet Europa niet beeindigd is zoals je had aangegeven. Hoe kan dat?
Groetjes
Leonarda
Hey Leonarda,

ik heb Internet Europa bij deze uitgezet. Waarom Jordy dit niet heeft gedaan of waarom het systeem niet heeft gedaan wat Jordy invoerde durf ik niet te zeggen. Echter zal ik dit bij hem persoonlijk terugkoppelen. Excuses voor het ongemak! 😞
Top Bram, bedankt! Ik krijg nu het te veel betaalde bedrag van Internet Europa voor september toch wel teruggestort neem ik aan.

Fijn weekend
Leonarda 🙂
Reputatie 3
@ Leonarda

Allereerst een welgemeend sorry lijkt me op zijn plaats. Mijn collega Bram attendeerde mij op jouw bericht en ik ben meteen gaan zoeken in het systeem waar het mogelijk mis is gegaan. Mogelijk heb ik zelf een fout gemaakt, of het systeem heeft de wijziging niet opgeslagen. helaas heb de werkelijke oorzaak niet terug kunnen halen. Maar het blijft natuurlijk wel vervelend voor jou.
We hebben afgesproken dat jouw internet Europa bundel per 1 september zou stoppen. Dit betekend dat jouw bundel 20 dagen te lang doorliep. De kosten die nog in rekening worden gebracht voor jouw Internet Europa bundel zal ik aan je crediteren. Deze zul je als 'bedrag in uw voordeel' terugzien op je volgende factuur.
Top Jordy, hartelijk bedankt. Ik ben echt tevreden over jullie service. Als er iets fout gaat, lossen jullie het snel op. Ben ik erg tevreden over.
Groetjes,
Leonarda
Reputatie 6
Hallo Leonarda,

Zo hoort het ook natuurlijk 🙂 Graag gedaan en fijn dat je tevreden bent !

Reageer