Beantwoord

Internet Europa werkt niet

• 2 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Internet Europa werkt niet ... Zou graag willen weten wat ik moet doen om het wel te kunnen gebruiken.
icon

Beste antwoord door Thalina 3 oktober 2016, 16:42

Hoi Joop,

Allereerst welkom op het forum!

De reden is minder leuk, want ik begrijp dat je gewoon gebruik wilt kunnen maken van Internet Europa! Ik heb gelijk in het systeem gekeken of je misschien nog een blokkade hebt staan. Ik zie dat je op 20/04/2014 een blokkade voor dataroaming hebt geactiveerd via My T-Mobile. Vandaar dat je geen gebruik kon maken van internet in het buitenland. Maar ik begrijp dat deze blokkade niet de bedoeling meer is, dus ik heb 'm gelijk voor je verwijderd! Als je even je toestel uit- en aanzet, moet het weer werken. Vergeet niet om bij jouw instellingen dataroaming aan te zetten en als je een iPhone hebt Internet EU uit.

Laat je even weten of het weer werkt? Als ik je nog ergens anders bij kan helpen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Joop,

Allereerst welkom op het forum!

De reden is minder leuk, want ik begrijp dat je gewoon gebruik wilt kunnen maken van Internet Europa! Ik heb gelijk in het systeem gekeken of je misschien nog een blokkade hebt staan. Ik zie dat je op 20/04/2014 een blokkade voor dataroaming hebt geactiveerd via My T-Mobile. Vandaar dat je geen gebruik kon maken van internet in het buitenland. Maar ik begrijp dat deze blokkade niet de bedoeling meer is, dus ik heb 'm gelijk voor je verwijderd! Als je even je toestel uit- en aanzet, moet het weer werken. Vergeet niet om bij jouw instellingen dataroaming aan te zetten en als je een iPhone hebt Internet EU uit.

Laat je even weten of het weer werkt? Als ik je nog ergens anders bij kan helpen, hoor ik het graag!
Beste t-mobilemedewerkers, de een na de ander heeft dit probleem. Zou het geen goed idee zijn om bij het aanvragen meteen de feedback te geven dat er mogelijk een blokkade is ingesteld? Helemaal mooi zou het zijn om dan meteen de link te vermelden waarop je kunt zien dat er een blokkade is ingesteld.

Vriendelijke groet,
sandokanfirst
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sandokanfirst,

Ik neem aan dat je doelt op de blokkade bij de start van een nieuw abonnement? In dit geval gaat het namelijk om een blokkade die Joopvds zelf heeft ingesteld, dus dat gaat hier niet op. Overigens is de blokkade niet zelf te zien/wijzigen, dit kunnen alleen medewerkers.

Over het algemeen wordt dit altijd verteld, maar in sommige gevallen kan het natuurlijk zo zijn dat precies dit stuk er tussendoor schiet. Ik zie overigens bij jouw nummer geen blokkades of iets dergelijks. Mocht je een probleem hebben met roaming, dan kun je de suggesties uit dit topic doornemen.

Dit topic gaat op slot, omdat we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben.