Beantwoord

Internet europa werkt niet in het buitenland

• 17 december 2013
  • 5 reacties
  • 406 Bekeken

goedenavond, ik heb net ook op het forum een bericht verstuurd en probeer het hier ook nog eens; wij hebben een Europa internet bundel per 3 december maar het lukt niet om in het buitenland te internetten of te whatsappen. we hebben de roaming al aangezet, al via de klantenservice het toestel laten resetten, maar nog steeds geen internet in het buitenland. nu las ik ergens op het forum dat dit te maken kan hebben met de bundel travel en surf. dat deze uitgezet moet worden. helaas kan ik dit niet zelf doen. Kunt u dit voor mij uitzetten aub? en ik las ook iets over datalimiet uitzetten, maar ik weet niet hoe ik dit moet doen.graag hoor ik van u,
icon

Beste antwoord door Razza 19 december 2013, 11:04

@binkpablo

Welkom op het T-Mobile Forum!

Dat is vreemd. Ik zie dat de dag nadat jij je bericht had geplaatst er een blokkade is geactiveerd voor het internetten in het buitenland. Deze blokkade heb ik gelijk voor je gedeactiveerd anders kan je zeker niet internetten. Daarnaast heb ik een aantal instellingen voor je aangepast in het systeem die ervoor kunnen zorgen dat jij weer kan internetten in het buitenland.

Zou je over minimaal 15 minuten je toestel een keer helemaal uit en weer aan willen zetten? Heb je de netwerkselectie/ operatorselectie op handmatig of automatisch staan. Kan je deze op handmatig zetten en zelf een andere provider selecteren om een verbinding mee te maken.

Het uitzetten van de Travel & Surf bundel is bij jouw contract niet mogelijk en zou ook geen invloed moeten hebben op het feit dat je kan internetten in het buitenland.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@binkpablo

Dat is vreemd. Ik zie dat de dag nadat jij je bericht had geplaatst er een blokkade is geactiveerd voor het internetten in het buitenland. Deze blokkade heb ik gelijk voor je gedeactiveerd anders kan je zeker niet internetten. Daarnaast heb ik een aantal instellingen voor je aangepast in het systeem die ervoor kunnen zorgen dat jij weer kan internetten in het buitenland.

Zou je over minimaal 15 minuten je toestel een keer helemaal uit en weer aan willen zetten? Heb je de netwerkselectie/ operatorselectie op handmatig of automatisch staan. Kan je deze op handmatig zetten en zelf een andere provider selecteren om een verbinding mee te maken.

Het uitzetten van de Travel & Surf bundel is bij jouw contract niet mogelijk en zou ook geen invloed moeten hebben op het feit dat je kan internetten in het buitenland.
Sorry ik lees uw bericht nu pas aangezien ik net uit het buitenland kom en daar dus geen email kan uitlezen. Heb dus mijn tel niet uit gezet. Ben nu tot zondag middag in nederland. kan ik het nu even uitzetten of heeft dit geen zin meer
@ binkpablo

Geen probleem hoor! Ik wil je vragen om de bovenstaande instructies van mijn collega op te volgen wanneer je weer in het buitenland bent. Laat maar even weten of dit het probleem ook oplost! 🙂
Hoi,

Ik heb hetzelfde. Mijn nummer is vandaag overgezet van Vodafone naar Tmobile, dus dat zou ermee te maken kunnen hebben.

Kunnen jullie even kijken?

Bedankt!
@ Schtamkupf

Mijn excuses voor de late reactie. Ervaar je momenteel nog steeds problemen? Was je tijdens het nummerbehoud in het buitenland? Indien je nog geen gebruik kunt maken van je abonnement, start je toestel dan even opnieuw op! Ik hoor graag van je!

Reageer