Beantwoord

Internet Ierland

• 12 juli 2015
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo,

Via Twitter laatst een bericht van T Mobile gelezen waarin stond dat ik roaming juist aan moest laten in in het buitenland (EU) en dat er dan geen kosten zijn. EU internet moest wel uit. Betekent dot nou dat ik gewoon mijn bundel kan gebruiken in Ierland, ik snap er niks meer van......

Dit is de link naar het bericht....

https://blog.t-mobile.nl/dataroaming-en-internet-in-het-buitenland/

Ray
icon

Beste antwoord door Hajar T-Mobile 13 juli 2015, 11:59

Hi R.Bos,

Welkom op het T-Mobile forum!

Ierland! Wat leuk! Ben je daar op vakantie?

Het klopt inderdaad wat er in het blog staat. Bij T-Mobile beschermen wij graag de klant tegen hoge kosten in het buitenland en daarom kun je dus niet automatisch gebruik maken van internet. Dat zou namelijk een hoge rekening betekenen! Dus om onverwachte kosten te voorkomen, hoef je dataroaming niet uit te zetten, maar juist aan. Alleen als je een Travel & Surf-pas koopt, worden er kosten in rekening gebracht en kun je zorgeloos internetten.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze collega's en dat ze je hebben geïnformeerd over de Travel & Surf-pas. Is alles nu duidelijk?:)
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi R.Bos,

Welkom op het T-Mobile forum!

Ierland! Wat leuk! Ben je daar op vakantie?

Het klopt inderdaad wat er in het blog staat. Bij T-Mobile beschermen wij graag de klant tegen hoge kosten in het buitenland en daarom kun je dus niet automatisch gebruik maken van internet. Dat zou namelijk een hoge rekening betekenen! Dus om onverwachte kosten te voorkomen, hoef je dataroaming niet uit te zetten, maar juist aan. Alleen als je een Travel & Surf-pas koopt, worden er kosten in rekening gebracht en kun je zorgeloos internetten.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze collega's en dat ze je hebben geïnformeerd over de Travel & Surf-pas. Is alles nu duidelijk?:)
Hoi Hajar,
Alsnog dank voor je reactie, heb inmiddels net contact gehad. Het is me duidelijk nu.
Blijf en beetje zuur dat de nieuw afgesloten contracten in meer gunstige opties voorzien dan die van trouwe klanten. Kan jij niks aan doen natuurlijk ;-)
En ja, twee weken de natuur in in Ierland 🙂

Reageer