Beantwoord

Internet in Curaçao

  • 30 april 2019
  • 3 reacties
  • 1053 Bekeken

Hallo,
Ik zit momenteel in Curaçao en heb totaal geen internet. Ik weet, ik heb een betalingsregeling, maar die betaal ik netjes elke maand... wat moetik doen?
icon

Beste antwoord door Pilovali 30 april 2019, 22:28

Als je een betalingsregeling hebt, dan krijg je een blokkade voor:
1) bellen en gebeld worden in het buitenland
2) bellen vanuit Nederland naar het buitenland
3) datagebruik in het buitenland
4) bellen naar servicenummers
5) diensten van derde partijen (zoals sms-diensten en App store aankopen).

Zie ook https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/facturen-en-tarieven, onder het kopje 'Kan ik een betalingsregeling treffen met T-Mobile?'
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Als je een betalingsregeling hebt, dan krijg je een blokkade voor:
1) bellen en gebeld worden in het buitenland
2) bellen vanuit Nederland naar het buitenland
3) datagebruik in het buitenland
4) bellen naar servicenummers
5) diensten van derde partijen (zoals sms-diensten en App store aankopen).

Zie ook https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/facturen-en-tarieven, onder het kopje 'Kan ik een betalingsregeling treffen met T-Mobile?'
En wat kan ik dan NU doen? Ik moett nu met slechte WiFi doen hier...
Reputatie 7
Badge +20
Beste @Judith1991 Je zal het nu inderdaad met WiFi moeten doen, of
koop een lokale prepaid simkaart met een goedkope databundel, zodat je voor de tijd dat je in Curaçao verblijft kunt internetten.
Veel plezier op Curaçao!

Reageer