Beantwoord

Internet in DE werkt niet

• 18 juni 2016
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Ik heb 250 mb in EU in me abonement. Zit nu in DE en het werkt niet. Data roaming staat aan... Hoe kan ik dat oplossen?
icon

Beste antwoord door Sam- 18 juni 2016, 18:00

Hoi Aga123,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt!

Wat vreemd zeg. Kan je wel bellen en gebeld worden? Heb je al een kijkje genomen in het grote buitenland topic? Ik zie in het systeem geen blokkades staan, dus zou je overal gebruik van moeten kunnen maken.

In het systeem zie ik wel dat er inmiddels verbinding is geweest met het mobiele data netwerk in Duitsland. Klopt het dat je nu wel verbinding kan maken?

Neem een kijkje in het bovenstaande topic en laat ons daar weten of het is gelukt. Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Aga123,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt!

Wat vreemd zeg. Kan je wel bellen en gebeld worden? Heb je al een kijkje genomen in het grote buitenland topic? Ik zie in het systeem geen blokkades staan, dus zou je overal gebruik van moeten kunnen maken.

In het systeem zie ik wel dat er inmiddels verbinding is geweest met het mobiele data netwerk in Duitsland. Klopt het dat je nu wel verbinding kan maken?

Neem een kijkje in het bovenstaande topic en laat ons daar weten of het is gelukt. Dit topic gaat op slot.