Beantwoord

Internet in Engeland werkt niet

• 30 december 2015
  • 4 reacties
  • 559 Bekeken

Ik heb het Altijd EU Internet abonnement zodat ik tot 1GB per maand kan internetten binnen Europa (buiten Nederland). Ik ben nu in Engeland en ik kan hier met geen mogelijkheid op internet. Hebben meer mensen deze problemen? Of doe ik iets fout? Hoor het graag want het is heel irritant. Dank!
icon

Beste antwoord door Thalina 31 december 2015, 10:58

Hoi cvanderhartt,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je hierover contact opneemt, want ik begrijp natuurlijk dat je gewoon gebruikt wilt kunnen maken van internet Europa! Ik ben gelijk het systeem ingedoken om te kijken wat er aan de hand is. Je hebt in ieder geval geen blokkades. Je bent al klant sinds 2005, dus die blokkade is allang verwijderd. Je verlenging is wel sinds november ingegaan, maar dan krijg je niet opnieuw een blokkade. Verder staat je simkaart ook goed op het netwerk geregistreerd.

Kun je voor alle zekerheid kijken of je dataroaming aan hebt staan bij je instellingen > mobiele netwerken? Zou je daar ook kunnen kijken of de optie EU-internet is uitschakelen? Kijk bij instellingen > meer > mobiele netwerken > gegevensroaming > EU-internet. EU-Internet moet namelijk uitstaan om gebruik te kunnen maken van internet in het buitenland. Als dat allemaal al goedstond, kun je dan handmatig een netwerk kiezen? In het Verenigd Koninkrijk kun je kiezen uit meerdere providers. Kun je eens kiezen voor Everything Everywhere, Hutchison 3G of Jersey Telecoms?

Laat je even weten of je weer online kunt komen? Fijne jaarwisseling toegewenst!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Hoe oud is je abonnement? Als je abonnement jonger is dan 2 maanden zit er een blokkade erop. Meer informatie over deze blokkade kun je hier lezen.
Een T-Mobile medewerker kan deze blokkade ook weghalen.

Groet,
Mijn abonnement is idd minder dan 2 maanden oud. Graag zou ik deze blokkade weggehaald zien worden idd. T-mobile medewerker, doe je ding!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi cvanderhartt,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je hierover contact opneemt, want ik begrijp natuurlijk dat je gewoon gebruikt wilt kunnen maken van internet Europa! Ik ben gelijk het systeem ingedoken om te kijken wat er aan de hand is. Je hebt in ieder geval geen blokkades. Je bent al klant sinds 2005, dus die blokkade is allang verwijderd. Je verlenging is wel sinds november ingegaan, maar dan krijg je niet opnieuw een blokkade. Verder staat je simkaart ook goed op het netwerk geregistreerd.

Kun je voor alle zekerheid kijken of je dataroaming aan hebt staan bij je instellingen > mobiele netwerken? Zou je daar ook kunnen kijken of de optie EU-internet is uitschakelen? Kijk bij instellingen > meer > mobiele netwerken > gegevensroaming > EU-internet. EU-Internet moet namelijk uitstaan om gebruik te kunnen maken van internet in het buitenland. Als dat allemaal al goedstond, kun je dan handmatig een netwerk kiezen? In het Verenigd Koninkrijk kun je kiezen uit meerdere providers. Kun je eens kiezen voor Everything Everywhere, Hutchison 3G of Jersey Telecoms?

Laat je even weten of je weer online kunt komen? Fijne jaarwisseling toegewenst!
Hallo Thalina. Bedankt voor je snelle reactie. Ik had inderdaad EU Internet aanstaan. Leek me logisch... ;)
Alles doet het nu. Thanks. Fijne jaarwisseling.

Reageer