Beantwoord

Internet in EU

  • 2 mei 2017
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Ik kan heb geen internet in het buitenland waarom is dat ? Ik heb wel een abonnement met onbeperkt voor eu .
icon

Beste antwoord door David 3 mei 2017, 15:59

Hey Sedakalkan,



Het lijkt er inderdaad op dat er iets verkeerd gaat met de instellingen of de provider. Ik heb namelijk gelijk even gekeken of er misschien een blokkade of betalingsprobleem was, maar dit was allebei niet het geval. In het systeem staat alles dus correct voor het roamen in het buitenland.



Ik zou inderdaad even de instellingen controleren en ook even kijken of het handmatig selecteren van een andere provider misschien effect heeft. Je vindt de instructies hiervoor in ons algemene topic over dit probleem. Zou je deze stappen eens kunnen doornemen?



Als het dan nog niet werkt, laat dan in dat algemene topic even een reactie achter, zodat we dit verder kunnen nagaan. Geef dan ook even aan waar je bent, welke telefoon je hebt en wat je geprobeerd hebt om het werkend te krijgen. We horen graag of het gelukt is!



Dit topic gaat op slot om dubbele topics op het forum te voorkomen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Kijk even op jouw "Mijn T-Mobile" of je geen blokkade op internet in het buitenland hebt staan.
Zie "Gegevens & instellingen" -> Blokkades...

Misschien een overbodige aanvulling maar staat dataroaming aan op je telefoon?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sedakalkan,

Het lijkt er inderdaad op dat er iets verkeerd gaat met de instellingen of de provider. Ik heb namelijk gelijk even gekeken of er misschien een blokkade of betalingsprobleem was, maar dit was allebei niet het geval. In het systeem staat alles dus correct voor het roamen in het buitenland.

Ik zou inderdaad even de instellingen controleren en ook even kijken of het handmatig selecteren van een andere provider misschien effect heeft. Je vindt de instructies hiervoor in ons algemene topic over dit probleem. Zou je deze stappen eens kunnen doornemen?

Als het dan nog niet werkt, laat dan in dat algemene topic even een reactie achter, zodat we dit verder kunnen nagaan. Geef dan ook even aan waar je bent, welke telefoon je hebt en wat je geprobeerd hebt om het werkend te krijgen. We horen graag of het gelukt is!

Dit topic gaat op slot om dubbele topics op het forum te voorkomen.