Beantwoord

Internet in het buitenland

• 31 juli 2016
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 1
Vraagje ik zit nog al eens over de grens in europa bellen mail perfect maar waarom kan ik niet google in europa met mijn telefoon, moet ik dan nog iets extra's aanzetten of heb ik een verkeerd mobile abonnement ?
Heb een iPhone 6s .

Groetjes Frits
icon

Beste antwoord door Kaassausje 31 juli 2016, 11:52

Hoi Frits.

Heb je, als je over de grens zit, dataroaming aan en EU-internet uit staan? Da's op de iPhone in ieder geval belangrijk om naar te kijken.

Als je een particulier Stel Bij abonnement hebt, heb je, afhankelijk van je databundel, een beperkt aantal MB's tot je beschikking uit je nationale bundel. Zie dit topic voor meer info daarover.

Verder kun je kiezen tussen Travel&Surf en Internet Europa. De eerste zijn tijdelijke bundels, de laatste is een bundel die pas na de looptijd van het volledige contract weer uitgezet kan worden.

Als medeklant kan ik niet inzien welk abonnement je hebt, of dit zakelijk/particulier is etc. Een T-Mobile Moderator kan dat wel, maar antwoord duurt dan iets langer dan normaal gesproken i.v.m. een lichte achterstand en onderbezetting in het weekend.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Frits.

Heb je, als je over de grens zit, dataroaming aan en EU-internet uit staan? Da's op de iPhone in ieder geval belangrijk om naar te kijken.

Als je een particulier Stel Bij abonnement hebt, heb je, afhankelijk van je databundel, een beperkt aantal MB's tot je beschikking uit je nationale bundel. Zie dit topic voor meer info daarover.

Verder kun je kiezen tussen Travel&Surf en Internet Europa. De eerste zijn tijdelijke bundels, de laatste is een bundel die pas na de looptijd van het volledige contract weer uitgezet kan worden.

Als medeklant kan ik niet inzien welk abonnement je hebt, of dit zakelijk/particulier is etc. Een T-Mobile Moderator kan dat wel, maar antwoord duurt dan iets langer dan normaal gesproken i.v.m. een lichte achterstand en onderbezetting in het weekend.
Reputatie 1
Dank je wel voor je mailtje maar ik data roming nooit uitstaan heb wel een abonnement europa
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag Fritsver,

Fijn om te zien dat Kaassausje al op je heeft gereageerd. 🙂

Je maakt inderdaad gebruik van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Wanneer je dataroaming aan hebt staan en de EU-Internet optie uit hebt staan, en je genoeg MB's hebt uit je bundel of een Travel & Surf-pas hebt aangeschaft moet het gewoon werken.

Omdat je aangeeft dat je wel kunt e-mailen zou je dus wel internetverbinding moeten hebben. Ik wil je daarom ook adviseren om de volgende keer dat je in het buitenland bent en je weer niet kunt Google-en even in je instellingen te kijken of je handmatig een ander netwerk kunt selecteren. Op deze pagina kun je per land zien van welk netwerk je het beste gebruik kunt maken.

Laat je weten of het de volgende keer wel goed gaat? Mocht je nog ergens tegen aanlopen dan hoor ik het graag! 🙂

Reageer