Beantwoord

internet in het buitenland

• 15 september 2016
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

ik zit in spanje en internet werkt niet, roaming staat aan en volgens mij staat alles goed.
vorig jaar wel gewoon internet
icon

Beste antwoord door Hajar 16 september 2016, 13:43

Hi hivdl46,

Welkom op ons Forum!

Heb je het naar je zin in Spanje? Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent daar.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je een blokkade actief had staan internet in het buitenland. De blokkade is gister al verwijderd. Ik zie dat je inmiddels al 49MB van de totaal 50MB van je nationale databundel hebt verbruikt. Als je MB's op zijn dan kun je direct weer gebruik maken van snelle internet door een Travel & Surf pas aan te schaffen. Dit kan zowel My T-Mobile als deze pagina https://www.t-mobile.nl/roaming

Laat je mij weten of alles weer naar behoren werkt? Ik wens je nog een fijne tijd in Spanje. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Al eens de telefoon uit en aan geprobeerd?
Reputatie 7
Badge +20
Hi hivdl46,

Welkom op ons Forum!

Heb je het naar je zin in Spanje? Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent daar.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je een blokkade actief had staan internet in het buitenland. De blokkade is gister al verwijderd. Ik zie dat je inmiddels al 49MB van de totaal 50MB van je nationale databundel hebt verbruikt. Als je MB's op zijn dan kun je direct weer gebruik maken van snelle internet door een Travel & Surf pas aan te schaffen. Dit kan zowel My T-Mobile als deze pagina https://www.t-mobile.nl/roaming

Laat je mij weten of alles weer naar behoren werkt? Ik wens je nog een fijne tijd in Spanje. 🙂
inderdaad er stond een blokkade in, dit is opgelost en wat betreft de mb's
ik heb er nog 49 van de 50

groetjes en bedankt voor de reactie
Hallo, ik zit op Gran Canaria en kan geen bundels meer kopen ivm een storing bij T-Mobile. Kunnen jullie mij helpen aan een nieuwe bundel van 1Gb . Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi rvdheijde,

Onze oprechte excuses voor het ongemak, maar ik kan door de storing zelf ook geen MB-aanvuller activeren voor je. Als het mogelijk was dan had ik dat zeker gedaan! Wij zijn met man en macht bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Je ontvangt een bericht van ons zodra het is opgelost. Voor nu nogmaals onze excuses...

@hivdfl46,

Fijn dat het weer werkt!

Reageer