Beantwoord

Internet in het buitenland

• 28 januari 2017
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ben op dit moment in Oosterijk, en ik wou graag een internet pas kopen. Nu zegt mijn telefoon dat ik nog in Nederland ben. Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart roaming uit en handmatig een provider gekozen en toch werkt het nog niet.

Ik hoor graag hoe ik dit kan verhelpen.
icon

Beste antwoord door David 30 januari 2017, 12:00

Hoi Marnix,

Je was al goed geholpen door andere forumleden, maar uiteindelijk was het een oorzaak uit het verleden. ;)

In mei 2013 heb je een blokkade geplaatst op data roaming via My T-Mobile. Jij kon vanaf dat moment niet meer internetten in het buitenland. Ik begrijp dat je hier niet zo 1, 2, 3 nog aan dacht toen je naar Oostenrijk vertrok! De blokkade is nu opgeheven en even opnieuw opstarten zou genoeg moeten zijn om online te komen.

Laat je weten of het allemaal gelukt is? In ieder geval nog een fijn verblijf!
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi,

Welkom op de forum van T-Mobile en een fijne vakantie :)
Op welke provider staat je telefoon? Heb je je telefoon automatisch laten zoeken naar een provider? Als het goed is moet je toch op een Oostenrijkse provider uitkomen.

Stap 1:
Zodra je in het buitenland bent, ontvang je automatisch een sms-bericht. Zet nu wifi uit en dataroaming aan.

Stap 2:
Ga naar de My T-Mobile App om een pas te kopen, of ga naar www.t-mobile.nl/roaming.

Stap 3:
Je kunt nu gebruik maken van Travel & Surf. Check je verbruik via de My T-Mobile app.

Meer informatie is te vinden op deze pagina:
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/travel-en-surf

Mocht het nu nog niet lukken, laat het weten.
Reputatie 5
Badge +14
zolang de app zegt dat je nog in nederland bent zal het denk ik niet lukken om een trafel &surf pas te activeren .
je kan proberen als die er is om via wifi jou T-mobile app opnieuw te installeren en kijken of het dan wel lukt .
He! Dank voor de reacties!

Helaas heb ik alles al geprobeerd zoals jullie hebben gezegd maar niks heeft geholpen. Wifi uit dataroaming aan, het werkt allemaal niet. Ik heb ook niet automatisch een sms gekregen en als provider kreeg ik t-mobile A. Nu ben ik handmatig naar 3at gegaan toen kreeg ik wel de sms maar de app zegt nog steeds dat ik in Nederland ben. Ook heb ik de link gebruikt en ook hierbij word er gezegd dat ik niks kan kopen maar dat kan kloppen omdat ik dan op wifi zit om naar de site te komen. Heb ik roaming aan en wifi uit dan kom ik ook niet op de site en ook niet in de app op de pagina. Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marnix,

Je was al goed geholpen door andere forumleden, maar uiteindelijk was het een oorzaak uit het verleden. ;)

In mei 2013 heb je een blokkade geplaatst op data roaming via My T-Mobile. Jij kon vanaf dat moment niet meer internetten in het buitenland. Ik begrijp dat je hier niet zo 1, 2, 3 nog aan dacht toen je naar Oostenrijk vertrok! De blokkade is nu opgeheven en even opnieuw opstarten zou genoeg moeten zijn om online te komen.

Laat je weten of het allemaal gelukt is? In ieder geval nog een fijn verblijf!
Potverdorie... daar heb ik zeker niet aan zitten denken.
Weer een leer momentje 🙂

Reageer