Beantwoord

Internet in het buitenland

• 21 februari 2018
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Ik ben op dit moment in Curacao en heb een databundel voor aangeschaft alleen ontvang ik geen voucher code per mail of sms. Dus nu kan ik mijn bundel niet activeren. Ik heb deze direct nodig. Wat moet ik doen om mijn voucher / bundel te activeren?

Gr.

Rudy
icon

Beste antwoord door David 21 februari 2018, 16:17

Hoi Rudy,

Heerlijk zeg, Curaçao! Een stuk warmer dan hier! ;)

Wanneer je een bundel activeert, dan gebeurt dit automatisch. Je hoeft dan niet nog een code te activeren of een SMS of e-mail te ontvangen. De M-pas is bij ons ook goed geactiveerd, er staan geen blokkades op het gebruik en ik zie dat er ook al 6 MB is verbruikt van de Travel & Surf-pas. Je bent wel afhankelijk van de dekking op Curaçao en de provider die de dekking biedt. Je kunt Chippie en Digicel gebruiken, maar ik zou waar mogelijk kiezen voor Digicel, omdat deze de beste functionaliteiten biedt. Zorg er ook voor dat jouw toestel wel roaming toe laat, anders werkt het natuurlijk alsnog niet!

We horen graag of het is gelukt om mobiel internet te activeren! Geniet van je tijd op Curaçao!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rudy,

Heerlijk zeg, Curaçao! Een stuk warmer dan hier! ;)

Wanneer je een bundel activeert, dan gebeurt dit automatisch. Je hoeft dan niet nog een code te activeren of een SMS of e-mail te ontvangen. De M-pas is bij ons ook goed geactiveerd, er staan geen blokkades op het gebruik en ik zie dat er ook al 6 MB is verbruikt van de Travel & Surf-pas. Je bent wel afhankelijk van de dekking op Curaçao en de provider die de dekking biedt. Je kunt Chippie en Digicel gebruiken, maar ik zou waar mogelijk kiezen voor Digicel, omdat deze de beste functionaliteiten biedt. Zorg er ook voor dat jouw toestel wel roaming toe laat, anders werkt het natuurlijk alsnog niet!

We horen graag of het is gelukt om mobiel internet te activeren! Geniet van je tijd op Curaçao!
Bedankt david. Ik kon niet zien wanneer hij geactiveerd was, maar nu staat bovenin digicell 3G. Dus ik neem aan dat het zo goed is.

Reageer