Beantwoord

Internet in het buitenland

• 23 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 1257 Bekeken

Ik ben tmobile hellemaal zat jullie kunnen de *** krijgen ik zit in het buitenland en ineens doet me internet het niet meer heb van alles geprobeerd probeer contact met tmobile te nemen via telefoon mail chat maar niks lukt krijg geen gehoor en niemand te pakken als ik terug ben in Nederland stap ik gelijk over en dit is niet de eerste keer altijd gezeik die *** app van jullie kunnen jullie ook beter verwijderen als tog niks normaal doet of werkt ****************************
icon

Beste antwoord door David 24 oktober 2018, 09:17

@Mustarak

Je frustratie is overduidelijk, maar op deze manier gaan we niet met elkaar in gesprek. Dit is compleet tegen de huisregels en heeft niets met respect te maken. Lees hierover de huisregels ook door. Je had daarnaast ook jouw telefoonnummer als username gebruikt en dat is onverstandig, omdat iedereen mee kan lezen. Het is dus voor je eigen bestwil dat deze is aangepast.

Dit topic gaat op slot en met inachtneming van de huisregels mag je (als je wilt) hier een nieuw topic aanmaken.

NB: Aangezien ook jouw tweede topic totaal niet aan de huisregels voldeed is dat topic verwijderd en moest er jammer genoeg overgegaan worden tot het uitdelen van een ban.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@Mustarak

Je frustratie is overduidelijk, maar op deze manier gaan we niet met elkaar in gesprek. Dit is compleet tegen de huisregels en heeft niets met respect te maken. Lees hierover de huisregels ook door. Je had daarnaast ook jouw telefoonnummer als username gebruikt en dat is onverstandig, omdat iedereen mee kan lezen. Het is dus voor je eigen bestwil dat deze is aangepast.

Dit topic gaat op slot en met inachtneming van de huisregels mag je (als je wilt) hier een nieuw topic aanmaken.

NB: Aangezien ook jouw tweede topic totaal niet aan de huisregels voldeed is dat topic verwijderd en moest er jammer genoeg overgegaan worden tot het uitdelen van een ban.