Beantwoord

Internet in het buitenland

• 8 september 2020
  • 1 reactie
  • 483 Bekeken

Beste T-mobile,

Al jaren ben ik tevreden klant bij jullie. Voor mijn werk vlieg ik veel naar het buitenland. Zowel binnen als buiten Europa. Nu heb ik een nieuw abonnement afgesloten en ineens maakt mijn telefoon verbinding met internet buiten Europa. Voorheen was dit niet zo en kreeg ik de vraag of ik een travel en surf pas wilde aanschaffen. Nu komt het; ik kan het internet voor buiten Europa niet blokkeren, want daarmee blokkeer ik al het internet in het buitenland. Volgens de klantenservice is er alleen de optie internet buiten de Benelux te blokkeren. Waarom niet buiten Europa, aangezien alles binnen Europa onder de belbundel valt? Om te voorkomen dat ik extra kosten maak buiten Europa kan ik dus ook niet meer internetten in Europa, terwijl ik daar wel recht op heb. Klopt dit? Want ik wil erg graag binnen Europa kunnen blijven internetten, maar niet buiten Europa zonder aanschaf van een travel en surf pas. 

Gr,  Amber

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 september 2020, 11:46

Hallo @fluiter2004 

Deze optie is er niet maar zou wel enorm handig zijn en ook voor in en uitgaande oproepen, zullen mensen veel onterechte kosten mee besparen en dan zijn ze af van die wangiri fraudeurs.

Bellen vanuit een EU land naar een ander land ook al in de EU valt onder bellen naar het buitenland alleen als je in een ander EU land bent dan geldt roam like at home dus binnen de bundel.

Voor nu kan je data uitschakelen in de app zodra je de grens over gaat van de EU.

Met unlimited plus bel je onbeperkt naar andere EU landen dus geen 120 minuten meer.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @fluiter2004 

Deze optie is er niet maar zou wel enorm handig zijn en ook voor in en uitgaande oproepen, zullen mensen veel onterechte kosten mee besparen en dan zijn ze af van die wangiri fraudeurs.

Bellen vanuit een EU land naar een ander land ook al in de EU valt onder bellen naar het buitenland alleen als je in een ander EU land bent dan geldt roam like at home dus binnen de bundel.

Voor nu kan je data uitschakelen in de app zodra je de grens over gaat van de EU.

Met unlimited plus bel je onbeperkt naar andere EU landen dus geen 120 minuten meer.

Reageer