Beantwoord

internet in Ibiza

• 15 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 572 Bekeken

Hi,

Ik zou graag willen weten hoe het zit met internetten in Ibiza. Ik heb namelijk geen sms gekregen met “welkom in Ibiza, dit zijn uw tarieven” ik heb een onbeperkt abonnement als ik in NL ben. Hoe zit dat hier precies?

met vriendelijke groet,

Richelle 

icon

Beste antwoord door CrisTien 15 oktober 2019, 10:24

Goedemorgen@richelleismay Welkom, ben je op vakantie aan het genieten?

Het klopt wat@Waqqas  zegt je kan gewoon vanuit je bundel gebruik maken van het internet.

Heb je geen MB’s (meer)?

• Abonnement: Je kunt een aanvuller kopen. 
    Je MB’s zijn geldig in Nederland én de EU. De aanvuller is geldig totdat je nieuwe bundel ingaat.
    PrePaid: Je kunt een internetbundel kopen. 
  • Je MB’s zijn geldig in Nederland én de EU. De bundel is een maand geldig.
    Ook kun je kiezen voor betalen per MB.

Landen zone EU: België, Bulgarije, Cyprus (Griekse deel), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigde Koninkrijk, Zweden

Veel plezier en groetjes!⭐️

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hallo @richelleismay 

Ik heb net gekeken op Google op EU kaarten en ik zie dat Ibiza gewoon gemarkeerd is als een EU land.

Het is een kleine eiland behorende tot Spanje daarom krijg je misschien geen sms maar je kunt hier ook gewoon uit je bundel internetten en bellen denk ik.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen@richelleismay Welkom, ben je op vakantie aan het genieten?

Het klopt wat@Waqqas  zegt je kan gewoon vanuit je bundel gebruik maken van het internet.

Heb je geen MB’s (meer)?

• Abonnement: Je kunt een aanvuller kopen. 
    Je MB’s zijn geldig in Nederland én de EU. De aanvuller is geldig totdat je nieuwe bundel ingaat.
    PrePaid: Je kunt een internetbundel kopen. 
  • Je MB’s zijn geldig in Nederland én de EU. De bundel is een maand geldig.
    Ook kun je kiezen voor betalen per MB.

Landen zone EU: België, Bulgarije, Cyprus (Griekse deel), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigde Koninkrijk, Zweden

Veel plezier en groetjes!⭐️

Reageer