Beantwoord

Internet in Spanje werkt niet

  • 10 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Ik heb vandaag een bundel voor het buitenland aangeschaft, maar als ik op 3G/4G wilt werkt het niet. Zou er zo snel mogelijk gebruik van willen maken, hoe kan ik dit oplossen? mvg
icon

Beste antwoord door Sam- 11 oktober 2016, 12:05

Hoi helenxu_

Welkom op het T-Mobile forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je jezelf al voorgesteld aan ons? Dit kan in het voorstel topic. :)

Hmm wat vreemd zeg. Kan je wel gewoon bellen en gebeld worden? Heb je eerder wel verbinding kunnen maken? Welke melding krijg je te zien als je wilt internetten? Zou je zoals in dit topic staat omschreven je netwerkselectie op handmatig willen zetten en een andere provider willen selecteren?

Ik heb voor je gecontroleerd of er blokkades actief zijn op het netwerk, maar dit is niet het geval. Je zou dus, wanneer je toestel goed is ingesteld, gewoon verbinding moeten kunnen maken met de providers in het buitenland. Ook zou je natuurlijk moeten kunnen internetten.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi helenxu_

Welkom op het T-Mobile forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je jezelf al voorgesteld aan ons? Dit kan in het voorstel topic. :)

Hmm wat vreemd zeg. Kan je wel gewoon bellen en gebeld worden? Heb je eerder wel verbinding kunnen maken? Welke melding krijg je te zien als je wilt internetten? Zou je zoals in dit topic staat omschreven je netwerkselectie op handmatig willen zetten en een andere provider willen selecteren?

Ik heb voor je gecontroleerd of er blokkades actief zijn op het netwerk, maar dit is niet het geval. Je zou dus, wanneer je toestel goed is ingesteld, gewoon verbinding moeten kunnen maken met de providers in het buitenland. Ook zou je natuurlijk moeten kunnen internetten.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!

Reageer