Beantwoord

Internet in Thailand

• 31 juli 2016
  • 2 reacties
  • 933 Bekeken

Hallo mensen van het T-Mobile Forum,

Ik zit voor stage een half jaar in Thailand. Ik dacht niet dat ik mijn 3G zo zou missen maar toch zou het erg handig zijn. Ik zie bundels altijd online wereldwijd etc, of bundels voor 24 uur met 10 mb. Ik vroeg me af of er ook een uitbreiding is op mijn huidige abbonement zodat ik gewoon gebruik kan maken van mijn 3G hier zonder ook te betalen om te kunnen internetten in een land waar ik helemaal niet zit.

Met vriendelijke groeten,

Marco
icon

Beste antwoord door Kaassausje 31 juli 2016, 12:30

Hoi Marco, welkom op het klantenforum.

Het is helaas niet mogelijk om de MB's uit de binnenland bundel te gebruiken in het buitenland. Alleen het (particuliere) Stel Bij heeft de optie om een deel van de bundel te gebruiken in Zone 1 (meer info), maar daar valt Thailand niet onder.

Op dit moment zijn er, anders dan de tijdelijke of permanente bundels, ook geen andere opties. De 'altijd'-bundels zijn trouwens niet uit te zetten totdat je contractperiode is afgelopen, mocht je voor zo'n bundel gaan.

Wellicht is het goedkoper als je een Thaise simkaart aanschaft om daarmee op het internet te gaan? Dat zou je nog kunnen onderzoeken. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Marco, welkom op het klantenforum.

Het is helaas niet mogelijk om de MB's uit de binnenland bundel te gebruiken in het buitenland. Alleen het (particuliere) Stel Bij heeft de optie om een deel van de bundel te gebruiken in Zone 1 (meer info), maar daar valt Thailand niet onder.

Op dit moment zijn er, anders dan de tijdelijke of permanente bundels, ook geen andere opties. De 'altijd'-bundels zijn trouwens niet uit te zetten totdat je contractperiode is afgelopen, mocht je voor zo'n bundel gaan.

Wellicht is het goedkoper als je een Thaise simkaart aanschaft om daarmee op het internet te gaan? Dat zou je nog kunnen onderzoeken. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Dan kun je lijkt mij toch echt beter een lokale SIM halen, als je er een half jaar zit....

En anders... (Niet praktisch voor 6 maanden, duur grapje!) Stap even de dichtstbijzijnde FamilyMart in, kijk naar de AIS Traveller SIM.

8 euro voor 7 dagen 1.5GB 4G, en na die 1.5GB onbeperkt op een lagere snelheid (kun je weer opwaarderen.) Meer info: http://www.ais.co.th/travellersim/

Reageer