Beantwoord

Internet met Stel Samen Zakelijk EU in buitenland

• 14 februari 2017
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Beste,

Ik vind het allemaal een beetje onduidelijk wat betreft bellen in het buitenland. Ik ga dit weekend 3 dagen naar Spanje en wil lekker gebruikmaken van data.

Ik heb een Stel Samen Zakelijk EU SO abbo met 3GB extra simonly.

Wat kan ik het best doen, Travel en Surf afnemen? Ik zie die optoe niet in My T-Mobile staan of zie je dat pas als je in het buitenland zit.

Graag jullie bevindingen en tips!

Groeten,
Maikel
icon

Beste antwoord door David 15 februari 2017, 10:10

Hey Maikel,

Altijd handig om je even te oriënteren voor je vertrekt!

Ik zie dat onze Klantexpert Pilovali je ook al geholpen heeft, maar hier moet ik even corrigeren. Bij jouw prijsplan zit de 100 MB er namelijk niet bij, aangezien Stel Samen een ouder prijsplan is. Deze extra MB's zijn pas vanaf de nieuwere abonnementen toegevoegd. In jouw geval kun je dus Travel & Surf activeren wanneer je in het buitenland bent. Je kunt dan zelf kiezen hoeveel MB's je nodig hebt voor die 3 dagen. Je moet dan alleen nog even zorgen dat jouw instellingen goed staan, zodat roaming beschikbaar is.

Jouw belbundel is overigens wel volledig te gebruiken in Spanje, dus mocht je nog belletjes moeten plegen, hoef je je geen zorgen over de kosten te maken!

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Qua bellen weet ik niet welke bel bundel je hebt, maar ik weet wel dat je 100 MB gratis in de EU kunt gebruiken. Daarna moet je inderdaad een Travel & Surf bundel afnemen. Je krijgt vanzelf een SMSje en je wordt vanzelf doorgestuurd naar de Travel & Surf pagina als je 100 MB's op zijn.

Zie ook de tarieven pagina.

Groet,
Hoi Pilovali,

Bedankt voor je bericht. Ik heb een Bellen 150 min NL + EU SO maar gaat me meer over data gebruik. Ik ga het zien dit weekend!

bedankt nogmaals

gr,
Maikel
Reputatie 7
Badge +20
Hey Maikel,

Altijd handig om je even te oriënteren voor je vertrekt!

Ik zie dat onze Klantexpert Pilovali je ook al geholpen heeft, maar hier moet ik even corrigeren. Bij jouw prijsplan zit de 100 MB er namelijk niet bij, aangezien Stel Samen een ouder prijsplan is. Deze extra MB's zijn pas vanaf de nieuwere abonnementen toegevoegd. In jouw geval kun je dus Travel & Surf activeren wanneer je in het buitenland bent. Je kunt dan zelf kiezen hoeveel MB's je nodig hebt voor die 3 dagen. Je moet dan alleen nog even zorgen dat jouw instellingen goed staan, zodat roaming beschikbaar is.

Jouw belbundel is overigens wel volledig te gebruiken in Spanje, dus mocht je nog belletjes moeten plegen, hoef je je geen zorgen over de kosten te maken!

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

Reageer