Beantwoord

Internet Spanje werkt niet goed

• 26 juli 2017
  • 3 reacties
  • 220 Bekeken

Ik zit hier nu in Spanje alleen het internet is echt beroerd alleen 3G en valt constant weg
icon

Beste antwoord door Sam- 27 juli 2017, 13:46

Hoi Jan,

Welkom op het forum! Gaaf zeg, hoe is het in Spanje? :)

Vreemd dat je geen goede verbinding hebt. Heb je hier op 1 specifieke locatie last van of overal? Heb je al geprobeerd om een andere provider te selecteren via de instellingen van je telefoon? Neem ook een kijkje in dit topic. Hier vind je tips en instructies om verbinding te maken met het netwerk in het buitenland. Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jan,

Welkom op het forum! Gaaf zeg, hoe is het in Spanje? :)

Vreemd dat je geen goede verbinding hebt. Heb je hier op 1 specifieke locatie last van of overal? Heb je al geprobeerd om een andere provider te selecteren via de instellingen van je telefoon? Neem ook een kijkje in dit topic. Hier vind je tips en instructies om verbinding te maken met het netwerk in het buitenland. Ik ben benieuwd naar je reactie!
Ik heb ander netwerk gezocht en heb nu Vodafone en dat gaat al beter alleen geen 4g
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jan,

Goed om te lezen dat je al een verbetering hebt opgemerkt. Zou je kunnen aangeven of je in ieder geval wel voldoende snelheid en stabiliteit hebt op het netwerk om zonder problemen te kunnen internetten? Of je 4G hebt is uiteraard ook afhankelijk van de dekking van de provider in Spanje.

Nog heel veel plezier op vakantie. 😉

Reageer