Beantwoord

Internet werkt niet in België

• 30 april 2017
  • 4 reacties
  • 716 Bekeken

Mijn internet werkt niet als ik in België ben
Terwijl ik nu al een tijdje deze abonnement heb
Heb elke netwerk geprobeerd in België die ik te zien krijg
icon

Beste antwoord door Thalina 1 mei 2017, 07:59

Hoi RifRaf076,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je ook in België graag wilt kunnen internetten! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je op 11/09/2016 via My T-Mobile een blokkade hebt geactiveerd voor dataroaming. Vandaar dat het niet mogelijk was om te internetten in België. Het is alweer even geleden dat je deze hebt geactiveerd, dus begrijpelijk dat je die bent vergeten 😉 Ik heb 'm gelijk voor je verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet het weer werken. Mocht je deze of een andere blokkade toch weer willen activeren, dan kan dat via My T-Mobile > Gegevens en Instellingen > Blokkades.

Laat je weten of alles weer werkt?
Bekijk origineel

4 reacties

Misschien stomme opmerking hoor... maar staat data-roaming wel aan?

Dus niet alleen data-verbinding, maar ook echt dat je mag roamen qua data in het buitenland...
Ja die staat altijd aan
Reputatie 6
Badge +17
Hoi RifRaf076,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je ook in België graag wilt kunnen internetten! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je op 11/09/2016 via My T-Mobile een blokkade hebt geactiveerd voor dataroaming. Vandaar dat het niet mogelijk was om te internetten in België. Het is alweer even geleden dat je deze hebt geactiveerd, dus begrijpelijk dat je die bent vergeten 😉 Ik heb 'm gelijk voor je verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet het weer werken. Mocht je deze of een andere blokkade toch weer willen activeren, dan kan dat via My T-Mobile > Gegevens en Instellingen > Blokkades.

Laat je weten of alles weer werkt?
Dank je Thalina ik ga het weer proberen zodra ik weer in België ben dan laat ik het weten

Reageer