Beantwoord

Internet zwitserland

• 4 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 1936 Bekeken

Ben op vakantie naar italie en rij via Zwitserland, waarom kan ik niet internetten in zwitserland?. Duitsland en italie werkt gewoon. Bij mijn partner heeft ook t mobile en heeft zelfde probleem. Mijn kinderen hebben vodafoon hier geen problemen mee. En mijn zakelijk toestel heeft kpn heeft ook geen probleem.
icon

Beste antwoord door jan kelder 4 augustus 2018, 08:24

Als je niet in een eu land bent dan heb je ook geen internet , dit is een beveiliging van tmobile dat je geen hoge kosten krijgt. je zal eerst dan een travel&surf pas moeten kopen op my-tmobile om te internetten in Zwitserland.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +1
Houd er rekening mee dat zwitserland niet in de EU en niet in het pakket van tmobile zit. Dus als je het niet echt nodig hebt zou ik het niet gebruiken in Zwitserland omdat je onverwachte kosten kunt krijgen.
Reputatie 4
Badge +12
Als je niet in een eu land bent dan heb je ook geen internet , dit is een beveiliging van tmobile dat je geen hoge kosten krijgt. je zal eerst dan een travel&surf pas moeten kopen op my-tmobile om te internetten in Zwitserland.
Waarom dan bij hollandse nieuwe werkt het wel zonder extra koste met goedkoop abonement van 20euro en kpn werkt ook en mijn t mobile met 5gb van 25 euro niet wel vreemd toch!Dan maar toch eens kijken om over te stappen na goedkoper provider.
Badge +1
Dat je naar een goedkopere provider over wil stappen, dat snap ik. Er zijn zelfs goedkopere dan Hollandse Nieuwe.
Maar omdat nu te doen voor die paar uurtjes door Zwitserland rijden.
De kosten zijn het niet maar als ik een product heb met 5gb en wil er gebruik van maken ivm met autopech en direkt een garage wil opzoeken in de regio zou het fijn zijn om dit te kunnen in noodgeval. En als ik er een extra surf pakket moet aankopen om de kosten te dekken vind ik belachelijk, dan geef keuze dat evt 1gb van je abonement wordt gebruikt of evt een waarschuwing dat er extra kosten zijn via sms. Dankzij dat de kinderen ander provider hebben. Hebben we via internet hulp kunnen vinden.
Reputatie 7
Badge +17
Beste @sandeman19705 dat Zwitserland niet bij de EU hoort staat op de site.
het internet schijnt daar erg duur te zijn daarom hebben ze dat land er buiten gehouden.
https://www.t-mobile.nl/buitenland/tarieven-buitenland

De volgende keer even goed lezen voor dat je op vakantie gaat👍🏻

Als andere providers het wel toestaan rekenen ze weer voor ander opties meer geld dan TM.
het is overal wel wat.
gelukkig hoef je niet zo lang door Zwitserland om in Italië te komen.
fijne vakantie!
Ik had verwacht van jullie om een beetje mee te denken voor de toekomst om dit voor klant iets gebruiks vriendelijker te maken. En ja had ik moeten lezen maar ja hoe vaak lees jij de gebruikshandleiding als men zegt werkt in heel europa?.Was eigenlijk niet van plan om over te stappen na een ander provider en wilde mijn kinderen omzetten na T mobile maar na vorig bericht gaan we toch maar overstappen. Is niet om zwitserland maar verbinding is niet overal dekkend in nl wat ik niet zo probleem vond maar als klant na de lettertjes wijzen is triest. Bedankt tmobil, maar ga toch liever na provider die meedenkt.

Reageer