Beantwoord

Internetpas werkt niet


goedemiddag! Ik heb twee keer een 06-06-2017 17:03 DRPAS Travel & Surf S-pas 100MB zones EU + 1 gekocht, die het allebei niet deden. De passen van 24 uur die ik daarna gekocht heb werkten wel.
Wat moet ik hiermee?
vrgr willie
icon

Beste antwoord door David 30 juni 2017, 09:47

Hey Willie,

Bedankt voor jouw geduld! 😃

Ik heb in overleg met de specialist alles bekeken en er is inderdaad wat verkeerd gegaan. De niet gebruikte passen heb ik dan ook vergoed. Op de volgende factuur wordt er €10,- vergoeding toegevoegd, zodat je niet hoeft te betalen voor de passen. Hopelijk vind je dit een goede oplossing? 🙂 Mocht je nou in de toekomst weer soortgelijke problemen ervaren, trek dan even gelijk aan de bel als het mogelijk is. Wij kunnen je dan direct helpen met jouw probleem!

Als je nog meer vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 4
Hoi Willie krop,

Welkom op het forum! :)

Ik heb meteen voor je in het systeem gekeken en ik zie waarom je er geen gebruik van hebt kunnen maken. Er is namelijk geen Travel & Surf pas geactiveerd. Je hebt er ook geen kosten voor gemaakt. Houd toch even jouw eerstvolgende factuur in de gaten. Die komt er binnenkort aan namelijk. Mocht blijken dat je daarop wel kosten hebt gemaakt voor de Travel & Surf passen, dan zal zullen wij dat voor je oplossen.

Houd ons op de hoogte!
wow geweldig zo'n snelle reactie; als ik kijk bij gemaakte kosten bij gebruiksstatus en gemaakte kosten staat er het volgende:

Datum Tijd Type Bestemming Land Duur/Vol Uit Bundel* Kosten
06-06-2017 17:03 DRPAS Travel & Surf S-pas 100MB zones EU + 1 € 4,99
07-06-2017 20:45 DRPAS Travel & Surf XS-pas 35MB zones EU + 1 € 1,95
08-06-2017 20:07 DRPAS Travel & Surf S-pas 100MB zones EU + 1 € 4,99
09-06-2017 21:04 DRPAS Travel & Surf XS-pas 35MB zones EU + 1 € 1,95
10-06-2017 20:20 DRPAS Travel & Surf XS-pas 35MB zones EU + 1 € 1,951,95
en hartelijk bedankt natuurlijk! mubera
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Willie,

Ik neem het stokje even over van mijn collega! 🙂

Ik hoop niet dat die laatste pas echt €1951,95 is zeg, dat is een behoorlijk prijzige pas! :S Ik heb even gekeken, maar in het systeem zelf zie ik, net als Muberra, niets terug van geactiveerde passen de afgelopen tijd. Gaat het wel om het nummer waar je mee bent ingelogd (eindigt op -324)?

De factuur wordt op dit moment verwerkt, dus die kan ik op dit moment nog niet inzien. Als de passen hier op vermeld worden, trek dan gelijk even aan de bel! We kunnen dan met je meekijken wat er nou precies aan de hand is en het rechtzetten!

We zijn erg benieuwd en als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Nee dat telefoonnumer is niet goed, dat is van mijn man heb ik zeker per ongeluk op zijn naam ingelogd.
Mijn nummer is: [weggehaald]
sorry en bedankt.
die 1995 is fout gekopieerd.
@willie krop
Ik heb het telefoonnummer weggehaald uit jouw bericht, hij staat nog wel in een extra (verwijderd) bericht, zodat de T-Mobile Moderators het nog wel kunnen lezen. Dit is een openbaar forum, iedereen met internettoegang kan de berichten zien, om die reden worden privégegevens actief weggehaald.

Een T-Mobile Moderator zal dit topic snel weer oppakken. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Willie,

Dat maakt het een stuk duidelijker, nu kunnen we verder! 😉 Thanks Kaassausje, dat je zo snel het nummer hebt verwijderd! Het is inderdaad niet verstandig privégegevens te delen in openbare berichten.

Ik zie de Travel & Surf-passen nu wel terug, van 6 tot en met 10 juni. Had je de problemen alleen bij de pas van 6 en 8 juni? Het zijn in principe dezelfde soort passen, dus het is erg opmerkelijk dat de ene pas het wel doet en de ander niet. Had je de instellingen en provider ook goed ingesteld, zoals in dit topic aangegeven? Ik heb even een netwerkspecialist gevraagd of hij misschien kan ontdekken wat er mis is gegaan. Misschien was de 100 MB wel in één keer verbruikt voor het binnenhalen van allerlei apps en andere datadiensten. Hopelijk komt hij met de uitkomst en dan kunnen we verder kijken hoe dit op te lossen is! :)

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!
alleen de 100mb passen van 4,99 deden het niet waren meteen op zeg maar, kon ook niet checken hoeveel gebruikt was, kon bij de 35 mb passen wel gewoon.
En nee ik heb niets binnen gehaald voor zover ik weet. Heb andere vakanties ook nog nooit problemen gehad.
Bij voorbaat bedankt en op hopenlijk een oplossing.
gr willie
Reputatie 7
Badge +20
Hey Willie,

Bedankt voor jouw geduld! 😃

Ik heb in overleg met de specialist alles bekeken en er is inderdaad wat verkeerd gegaan. De niet gebruikte passen heb ik dan ook vergoed. Op de volgende factuur wordt er €10,- vergoeding toegevoegd, zodat je niet hoeft te betalen voor de passen. Hopelijk vind je dit een goede oplossing? 🙂 Mocht je nou in de toekomst weer soortgelijke problemen ervaren, trek dan even gelijk aan de bel als het mogelijk is. Wij kunnen je dan direct helpen met jouw probleem!

Als je nog meer vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
geweldig, bedankt
hey david,
helaas is op mijn volgende factuur niet de korting toegepast.
vrgr. willie
Reputatie 7
Badge +20
Sorry, Willie! Ik zie dat dit inderdaad niet goed is verwerkt. Ik heb het gelijk goed toegevoegd, dan wordt het nog even geduld, maar bij de volgende factuur gaat de vergoeding er écht vanaf! 🙂
je bent een topper, helemaal geweldig.
bedankt en grts
Reputatie 7
Badge +20
Thanks, Willie!

Reageer