Beantwoord

Internetten in Engeland

• 9 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 3536 Bekeken

Hoi allemaal, ik ga binnenkort een weekje naar Engeland ( London). Nu vroeg ik mij af vanwege Brexit of ik nog gewoon mijn internet in Engeland kan gebruiken of dit niet mogelijk is?
Mocht het niet mogelijk zijn , hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik wel internet in Engeland heb?
icon

Beste antwoord door Folkert 9 oktober 2018, 20:30

Hoi Rachel,

Engeland behoort nog steeds officieel tot de EU dus je hebt gewoon internet zoals thuis. Niemand weet nog wat er na de brexit allemaal gaat gebeuren qua roaming maar dat is pas na 29 maart volgend jaar.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Rachel,

Engeland behoort nog steeds officieel tot de EU dus je hebt gewoon internet zoals thuis. Niemand weet nog wat er na de brexit allemaal gaat gebeuren qua roaming maar dat is pas na 29 maart volgend jaar.

Groet, Folkert
Beste Folkert (of collega bij t-mobile),

Hoe staat de door Rachel eerder beschreven situatie er nu voor? 29 maart is geweest, de Brexit is op zijn zachtst gezegd een rommeltje.

Ik ga binnenkort ook naar London en ik vraag me ook af hoe het er nu voor staat met roaming aldaar. Kunt u me een update geven?

Met vriendelijke groet,

Brian
Reputatie 7
Badge +18
Beste Brian,

Engeland is nog steeds gewoon volwaardig EU lid en dus kun je gewoon roamen zonder extra kosten.
Goede reis naar Londen! Ben er twee keer geweest voor een korte vakantie en vond het erg leuk.

Met vriendelijke groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +19
Yes, dat klopt helemaal! Thanks @Folkert en @brianutca veel plezier in Londen!

Reageer