Beantwoord

Internetten in het buitenland

• 26 mei 2016
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Ik mag vanuit mijn bundel van 1GB, 50 MB gebruiken in het buitenland. Dat lijkt prettig en wordt ook zo geadverteerd als een voordeel van T-Mobile. Maar waarom kan ik niet gewoon mijn hele bundel meenemen? Ik ben ruim een maand in het buitenland en heb er toch via mijn abonnement voor betaald? Nu ben ik het gewoon kwijt. lekker voordelige zaak voor T-Mobile dus.
icon

Beste antwoord door rlsikosek12 26 mei 2016, 19:11

Tja, dat heeft T-Mobile zo bepaald. Er zijn echter wel voordelige opties beschikbaar om de maand door te komen! Zo is het mogelijk om een Travel & Surf pas te kopen met verschillende datalimieten. Mocht je hierin geïnteresseerd zijn dan kun je in de My T-Mobile app naar Travel & Surf gaan (op het moment dat je in het buitenland bent en niet met WiFi verbonden bent). 😃
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Tja, dat heeft T-Mobile zo bepaald. Er zijn echter wel voordelige opties beschikbaar om de maand door te komen! Zo is het mogelijk om een Travel & Surf pas te kopen met verschillende datalimieten. Mocht je hierin geïnteresseerd zijn dan kun je in de My T-Mobile app naar Travel & Surf gaan (op het moment dat je in het buitenland bent en niet met WiFi verbonden bent). 😃
Ik ken het Travel & Surf pakket en heb dat ook gekocht. Nadeel daarvan is weer dat je het hele tegoed in een week moet gebruiken, anders ben je het restant gewoon kwijt. Ik denk toch dat het allemaal beter kan.

Reageer