Beantwoord

Internetten in Londen

• 3 februari 2016
  • 3 reacties
  • 323 Bekeken

Hallo ik ga binnekort voor 4dagen naar londen maar k snap het gedoe met die bundels niet zou iemand mij kunnen vertellen welke bundel ik moet kopen
icon

Beste antwoord door tijgersander 3 februari 2016, 22:17

Hoe koop ik Travel & Surf?

Je kunt een internetpas in het buitenland op vier manieren aanschaffen:
■Via je browser. In het buitenland ga je naar www.roaming.t-mobile.nl. Op deze pagina kun je een pas kopen. Let op! Deze pagina werkt alleen in het buitenland.
■Via sms. Zodra je in het buitenland bent, ontvang je automatisch een sms-bericht. In de sms klik je op een link. Je kunt nu een Travel & Surf pas kopen.
■Via de My T-Mobile app. Maak verbinding met wifi. Open de My T-Mobile app en tik linksboven in de app op de drie roze strepen. Tik vervolgens op Travel & Surf. Zet nu je dataroaming aan en wifi uit om gebruik te maken van Travel & Surf.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoe koop ik Travel & Surf?

Je kunt een internetpas in het buitenland op vier manieren aanschaffen:
■Via je browser. In het buitenland ga je naar www.roaming.t-mobile.nl. Op deze pagina kun je een pas kopen. Let op! Deze pagina werkt alleen in het buitenland.
■Via sms. Zodra je in het buitenland bent, ontvang je automatisch een sms-bericht. In de sms klik je op een link. Je kunt nu een Travel & Surf pas kopen.
■Via de My T-Mobile app. Maak verbinding met wifi. Open de My T-Mobile app en tik linksboven in de app op de drie roze strepen. Tik vervolgens op Travel & Surf. Zet nu je dataroaming aan en wifi uit om gebruik te maken van Travel & Surf.
Hoi rvv2000.

Er zijn meerdere bundels om uit te kiezen, op *deze pagina* vind je alle travel&surf passen, de prijs en grootte ervan. Je zou bijvoorbeeld voor een dagpas en een 3-dagen pas kunnen kiezen, of als je meer data nodig hebt, zou je voor een weekpas kunnen gaan. Het kiezen is afhankelijk van hoeveel mb's je wilt en zal gebruiken.

Kun je hier iets mee? 🙂
Reputatie 6
Om een eigen ervaring toe te voegen.

Ik ben recentelijk naar het buitenland geweest en heb daar een 1Gb bundel aangeschaft. Ik heb elke dag het nieuws gelezen, whatsapp gebruikt, TomTom gebruikt en wat dingetjes opgezocht. Na één week had ik 'maar' 400mb verbruikt. De rest heb ik zo veel mogelijk opgemaakt aan snelheidstestjes aldaar.

Zo krijg je een beetje een beeld welke bundel je wellicht kunt nemen. Het zou natuurlijk zonde zijn als je een te dure/grote bundel neemt.

Veel plezier in Londen!

Reageer