Vraag

Inzien buitenlands dataverbruik

• 14 september 2016
  • 17 reacties
  • 244 Bekeken

Reputatie 2
Beste medewerker,

Ik heb 2x een voucher verzilvert van mijn punten dus 2x 100 mb voor het buitenland,de vraag is hoe kan ik zien dat het bijgeschreven is? Ik heb al een eu bundel van 1gb en 100mb maandelijks vanuit mijn data 3gb Nederland bundel.

17 reacties

Reputatie 4
Badge +13
Toen ik in het buitenland was kon ik dat zien in de app bij overzicht en danj travel en surf
Reputatie 2
App opent niet en bij roaming staat verbruik en de 100mb die je uit je nl bundel kan meenemen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Nijkie,

Sinds 13 september is de Travel & Surf app buiten werking gesteld. Je kunt nu via deze 2 manieren jouw dataverbruik in het buitenland inzien:
- Via de My T-Mobile App. Ga hiervoor in het menu naar "Buitenland";
- Via www.t-mobile.nl/roaming. Let op: deze pagina werkt alleen in het buitenland.

Kun je laten weten of je het gevonden hebt? 🙂
Reputatie 2
Maar hoe kan ik zien of ik die voucher mb erbij heb?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nijkie,

Ik heb even ingelogd op jouw roaming pagina en zie dat je nog MB's van je Altijd EU bundel hebt. Als deze op zijn dan kun je gebruik maken van EU MB's uit je nationale databundel. Ik zie de MB's van de vouchers er niet bij staan. Was het verzilveren van de vouchers wel gelukt? Heb je daar een bevestiging van gehad? Mocht je straks nadat je MB's op zijn nog steeds de voucher MB's niet zien staan op My T-Mobile of http://www.t-mobile.nl/roaming trek dan even aan de bel. Dan bedenken we een oplossing voor je!
Reputatie 2
Vouchers zijn verzilvert heb dus voor 2de keer ingegeven voor controle en kreeg de melding al verzilvert.de 100mb uit mijn nl bundel stonden eerder bij de eu bundel nu apart zag ik.ik zal kijken wanneer de 2 z 100mb te voorschijn zien komen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Nijkie,

Fijn dat het gelukt is om de voucher te verzilveren. Slim dat je het ook door het opnieuw in te voeren hebt gecheckt! Werkt alles ondertussen helemaal naar behoren?

Let us know! 🙂
Hallo, ik zit op Gran Canaria, klopt het dat er een storing is op buitenland internet ? Ik kan geen mb's meer kopen. Het schijnt dat deze storing al een paar dagen aan de gang is. Weten jullie hoe ik nu aan mijn internet kan komen op een andere manier, ik heb b.v. nog 3gb staan in mijn bundel, maar kan daar niet bij komen omdat ik eu internet heb aanstaan
Reputatie 2
@rvdheide jou vraag heeft niets met dit topic van doen.

Dag Amy,
Alles functioneert prima nu ook via de app verbruikte data in te zien,echter voucher verzilvering niet de 2x 100mb via de kadoshop van t-Mobil.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nijkie,

Ik zie inderdaad dat je de MB's van de vouchers niet hebt gehad en dus heb ik je T-Mobile Extra punten teruggeboekt. Deze zullen binnen 48uur zichtbaar zijn op My T-Mobile. Ik zie dat je nu voldoende MB's over hebt van je Altijd Eu internet. Als die op zijn dan ga je gebruik maken van je EU MB's. Dit is ook zichtbaar op My T-Mobile.

Ik wens je nog een fijne tijd in Italië en als je nog vragen hebt, laat het mij weten.

@rvdheijde,

Ik begrijp dat het heel vervelend is, maar er is op dit moment een storing waardoor je geen MB-aanvuller kan kopen. Ik heb jou in dit topic meer uitleg gegeven.
Reputatie 2
Duidelijk verhaal bedankt zal het in de gaten houden check jij even of het wel mogelijk is voucher mb te verzilveren ivm data buitenland als je die al hebt dus kort gezegd niet ter aanvulling kan verzilveren.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nijkie,

Je vraag is me niet geheel duidelijk, maar ik probeer antwoord te geven op wat ik denk wat je vraag is. Als ik verkeerd zit, laat het dan nog even weten.

Het is mogelijk om de voucher te verzilveren wanneer je MB's hebt, maar ik raad het je wel af. De MB's zijn maar beperkt houdbaar en je gebruikt eerst de MB's uit je bundel. Als je dan een actieve pas hebt en deze uiteindelijk niet gebruikt heb je de Travel & Surf-pas voor niets geactiveerd en dat is ook zonde van je T-Mobile Extra punten. Het handigste is om eerst de MB's uit je bundel eerst te verbruiken, aangezien je hier al voor betaalt. Als je dan uiteindelijk toch niet genoeg hebt kun je de voucher verzilveren.

Overigens zijn de Travel & Surf-passen op dit moment niet op voorraad in de T-Mobile Extra catalogus. Wellicht komen die binnenkort weer, maar houd hier dus ook rekening mee.

Als je nog vragen hebt, laat het dan weten!
Reputatie 2
Duidelijk dit was niet bij mij bekend ook niet op de site,helaas duurt activatie 2-3dgn dan.
Reputatie 2
17-10 -2016 100mb vesteld uit de catalogus van mijn punten.Echter tot op heden nog geen mail met code ontvangen.Morgen ga ik weer naar het buitenland en wil graag gebruik maken van mijn aangeschafte 100mb.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nijkie,

Dat is natuurlijk niet handig! Kun je eens de tips bekijken uit dit algemene topic over 'Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!'? Heb je ook in de spambox gekeken? Mocht je de voucher nog niet hebben gevonden, laat het dan even weten. Dan gaan we ervoor zorgen dat de voucher nogmaals wordt verstuurd!
Reputatie 2
In spambox komt jullie mail nooit,dus stuur maar een nieuwe code.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nijkie,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega via Twitter en dat hij je verder heeft geholpen. Is alles zo in orde? Ik wens je in ieder geval een fijne tijd toe in het buitenland! 🙂

Reageer