Beantwoord

Kan geen Travel & Surf pas kopen

• 21 september 2016
  • 3 reacties
  • 898 Bekeken

Zowel in de T-mobile app als op de website staat vermeld dat er voor mij géén producten beschikbaar zijn bij travel & surf. Erg vervelend, omdat ik dit al weken voor mijn vakantie probeerde te regelen, maar ook dat kon niet. Nu ben ik dus in het buitenland en heb ik niks. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Thalina 21 september 2016, 14:59

Hoi Mandy,

Allereerst welkom op het forum!

Jammer om te horen dat je hier al zo lang mee bezig bent, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Op je vakantie wil je je hier geen zorgen over hoeven te maken en gewoon genieten. Het klopt dat je in Nederland nog geen Travel & Surf pas kunt aanschaffen. Dat kan echt pas als je in het buitenland bent. Dat ben je op dit moment, dus ik heb even in het systeem gekeen. Ik zie dat je op dit moment nog ongeveer 88 MB's overhebt van de EU MB's die je vanuit jouw nationale bundel kunt gebruiken. Zodra deze MB's op zijn, stopt jouw internet en krijg je een melding of je een Travel & Surf pas wilt aanschaffen.

Je kunt dus op dit moment gewoon gebruik maken van internet. Vergeet niet dataroaming aan te zetten en als je een iPhone hebt EU Internet uit. Laat je even weten of het gelukt is?

Een heel fijne vakantie verder! 🙂 En als ik je nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mandy,

Allereerst welkom op het forum!

Jammer om te horen dat je hier al zo lang mee bezig bent, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Op je vakantie wil je je hier geen zorgen over hoeven te maken en gewoon genieten. Het klopt dat je in Nederland nog geen Travel & Surf pas kunt aanschaffen. Dat kan echt pas als je in het buitenland bent. Dat ben je op dit moment, dus ik heb even in het systeem gekeen. Ik zie dat je op dit moment nog ongeveer 88 MB's overhebt van de EU MB's die je vanuit jouw nationale bundel kunt gebruiken. Zodra deze MB's op zijn, stopt jouw internet en krijg je een melding of je een Travel & Surf pas wilt aanschaffen.

Je kunt dus op dit moment gewoon gebruik maken van internet. Vergeet niet dataroaming aan te zetten en als je een iPhone hebt EU Internet uit. Laat je even weten of het gelukt is?

Een heel fijne vakantie verder! 🙂 En als ik je nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag.
Ik laat het weten. Ik vind het nog wel erg jammer dat ik dit niet vanuit Nederland kan regelen of voordat mijn 100 MB op is. Als het namelijk geregeld is hoef ik er niet meer over na te denken. Maar bedankt voor de informatie, en ik probeer het later nog eens.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mandy,

Je kunt dit pas in het buitenland regelen, omdat er dan duidelijk is in welk land, en dus welke zone, je zit. Aan de hand hiervan worden de beschikbare opties en bijbehorende kosten getoond.

Via de App kun je heel eenvoudig de passen aanschaffen, dit hoeft geen uren te duren, dus het zit je vakantie niet in de weg! 😉

Reageer