Beantwoord

Kan niet aanmelden op buitenlands netwerk

  • 29 september 2019
  • 2 reacties
  • 570 Bekeken

Ik kan niet bellen of gebeld worden in het buitenland
Krijg een melding ik heb blokkade aanstaan of factuur achterstand, geen van beide heb ik.

Heb maar een mail vanuit he buitenland naar t-mobile gestuurd, kan pas na 6 dagen reactie verwachten.

Mijn nieuwe T-mobile abo is op 8 juli 2019 in gegaan.
icon

Beste antwoord door Hajar 30 september 2019, 12:04

Hi @frankvl60

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade had voor gebruik in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd dus als jij je toestel opnieuw start, dan moet het werken.

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @frankvl60

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade had voor gebruik in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd dus als jij je toestel opnieuw start, dan moet het werken.

Laat je even weten of het lukt?
Beste Hajar

Ja het werkt prima.
Bedankt

Reageer