Beantwoord

kan niet bellen en internetten in belgie

• 21 augustus 2019
  • 23 reacties
  • 479 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Ik ben in België, maar kan niet bellen en internetten,
icon

Beste antwoord door David 22 augustus 2019, 11:29

@h.charkaoui,

Hoe is het bij onze Zuiderburen? 😁

Ik zie dat je gisteren een eSIM hebt geactiveerd, dat is natuurlijk top! Bij een wisseling van sim wordt er standaard een blokkade opgevoerd die later weer wordt verwijderd. Dit heb ik nu handmatig voor je gedaan, dus als je even opnieuw opstart zou het weer moeten werken!
Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @h.charkaoui,

Leuk om je weer eens te zien langskomen bij de community.
Heb je eerder wel gebruik kunnen maken van je mobiele abonnement in het buitenland?
Ik hoor het graag van je.

In de FAQ vond ik nog de volgende instructies:

• Je dataroaming staat mogelijk niet aan.
  • Je hebt een verouderd toestel of een oude simkaart. (lijkt me niet van toepassing)
  • Je laatste factuur is nog niet betaald.
  • De verbinding van het netwerk in het buitenland werkt niet goed.
  • Je internetbundel is verbruikt en je hebt nog geen keuze gemaakt.
bron

Soms kan er ook sprake zijn van een (tijdelijke) blokkade vanuit T-Mobile. We zullen even reactie van een T-Mobile moderator moeten afwachten, deze hebben toegang tot klantgegevens en klantdata.
Reputatie 4
Badge +2
Alles wat boven staat geschreven, heb ik aan.
Heb onbeperkt internet.
heb een iPhone xs max
all mijn facturen zijn betaald
de nieuwste iOS

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @h.charkaoui,

Bedankt voor je terugkoppeling.
De enige vraag die je nog niet beantwoord hebt, is deze:

Heb je eerder wel al gebruik kunnen maken van je mobiele abonnement in het buitenland?
Ik hoor het graag van je.

Laat je dit nog even weten?
Reputatie 4
Badge +2
Nee
Reputatie 6
Badge +8
@h.charkaoui

Duidelijk, opnieuw bedankt voor je snelle terugkoppeling!

Ik heb het idee dat er een instelling aan de administratieve zijde van T-Mobile niet geheel juist staat.
Om dit te controleren hebben we de input van een T-Mobile webcare medewerker nodig. Zoals je waarschijnlijk weet lezen en reageren T-Mobile medewerkers in de diverse topics binnen de 24 tot 48 uur.

Ik kan me voorstellen dat je graag z.s.m gebruik wil maken van je mobiele verbinding in het buitenland, daarom adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice.
Reputatie 4
Badge +2
@h.charkaoui

Ik heb het idee dat er een instelling aan de administratieve zijde van T-Mobile niet geheel juist staat.
Om dit te controleren hebben we de input van een T-Mobile webcare medewerker nodig. Zoals je waarschijnlijk weet lezen en reageren T-Mobile medewerkers in de diverse topics binnen de 24 tot 48 uur.

Ik kan me voorstellen dat je graag z.s.m gebruik wil maken van je mobiele verbinding in het buitenland, daarom adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice.

Hoe ga ik klanten service kunnen bellen,als ik niks kan doen
Reputatie 6
Badge +8

@h.charkaoui

Hoe ga ik klanten service kunnen bellen,als ik niks kan doen

Dat is natuurlijk erg lastig. Je zou of even een toestel kunnen lenen, of bij een internet kiosk / winkel kunnen binnenlopen en contact opnemen via de webchat (zie screenshot)

Tenslotte kun je ook nog via sociale media (facebook of twitter) contact opnemen.
Reputatie 7
Badge +20
@h.charkaoui,

Ik zie dat je gisteren een eSIM hebt geactiveerd, dat is natuurlijk top! Bij een wisseling van sim wordt er standaard een blokkade opgevoerd die later weer wordt verwijderd. Dit heb ik nu handmatig voor je gedaan, dus als je even opnieuw opstart zou het weer moeten werken!
Reputatie 4
Badge +2
Het klop, bedankt voor alle info ben blij ☀️☀️👊
@h.charkaoui,

Reputatie 7
Badge +20
Super om te lezen, fijne dag!
Reputatie 4
Badge +2
Super om te lezen, fijne dag!

Dankje wel en jij ook een fijne dag, ben vandaag ook jarig 🎉🎉🎉☀️☀️☀️
Reputatie 7
Badge +20
Van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van in België! 🎊🎊🎊
Reputatie 4
Badge +2
Ga ik zeker, daarom ben ik ook blij, met jullie, als bedrijf
👌👌👌
Reputatie 4
Badge +2
Het klop, bedankt voor alle info ben blij ☀️☀️👊

@h.charkaoui,

Gezellig en lekker weer en, ook vriendelijke mensen 🇧🇪
Reputatie 7
Badge +20
Dat is leuk om te lezen, @h.charkaoui! En je hebt inderdaad mazzel met het weer en de Belgen zijn inderdaad een aardig en gezellig volk! Geniet ervan!
Reputatie 4
Badge +2
Dat is leuk om te lezen, @h.charkaoui! En je hebt inderdaad mazzel met het weer en de Belgen zijn inderdaad een aardig en gezellig volk! Geniet ervan!

vraagje, wat zijn de kosten voor esim 1e keer ?
Reputatie 7
Badge +20
De kosten voor eSIM zijn eenmalig €5,09 en deze is te bestellen via My T-Mobile, @h.charkaoui!
Ik ben ook in Belgie en heb geen wifi internet verbiding meer op mijn mobiel sinds enkele dagen..zeer vervelend
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Aborra,

Bedoel je echt Wifi verbinding of bedoel je ook 4G en het mobiele netwerk? Dit zijn twee verschillende dingen. Heb je al eens geprobeerd jouw toestel opnieuw op te starten? Dit kan nog wel eens helpen om dit soort problemen op te lossen! Krijg je een bepaalde foutmelding als je verbinding probeert te maken?
ik heb zowat alles geprobeerd en ook van netwerk veranderd..ik kan bellen maar heb geen internet op mijn smartphone...
ik vertrek binnenkort weer naar een ander land en ik zou graag internet op mijn mobiel willen hebben waarvoor ik betaal
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Aborra

Kijk even bij https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen onderaan bij Blokkades of je Internet in het buitenland op Toestaan hebt staan.
zoals ik reeds zei heb ik alles nagecheckt ;-)
ik heb 2 abonnementen waardoor ik gebruik kan maken van extra gb op mijn mobiel en daar staat nog genoeg om op te gebruiken...dus dat kan het probleem toch niet zijn
Reputatie 7
Badge +20
Hi Aborra,

Ik heb gecontroleerd of je blokkades hebt, maar dat is niet het geval. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan je toestel of simkaart ligt.

Reageer