Vraag

Kan niet bellen en sms'en in het buitenland

• 22 januari 2016
  • 10 reacties
  • 143 Bekeken

Hallo,
De keren dat ik in het buitenland was, was het niet mogelijk om te bellen of te sms'en.
Volgende week ga ik op vakantie en moet het verholpen zijn.
Ik heb in My T-mobile gekeken, maar ik heb geen blokkades aan staan.

10 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je abonnement jonger is dan twee maanden, zit er een blokkade op voor in het buitenland.
Was de vorige keer toen je in het buitenland was, wel verbonden met een netwerk?

Groet,
Nee volgens mij niet
Alleen WiFi werkte wel natuurlijk.
Reputatie 6
Badge +17
Nee volgens mij niet
Alleen WiFi werkte wel natuurlijk.

Dus je had totaal geen mobiele signaal in het buitenland?
Het kan zijn dat je telefoon niet automatisch zoekt naar netwerken. Staat het zoeken voor netwerken misschien op handmatig?

Groet,
De netwerkmodus staat op automatisch verbinden
Hallo
Ik ben in Zwitserland maar heb geen service van t-mobile.... Ik heb mijn contract net verlengd.... Maar hoe kan het dat ik nu geen service heb? Blokkades staan uit op t-mobile, en ik ben ook geen nieuwe klant. Ben al jaren klant op hetzelfde nummer. Vind het vreemd omdat ze tegen me in de winkel gezegd hebben dat het geen enkel probleem moest zijn. Nu ben ik verplicht een internet aansluiting te nemen.
Zou de blokkade misschien eraf kunnen? Ik heb aanstaande maandag namelijk een aantal belangrijke telefonische afspraken staan. Met vriendelijke groet Alex
Reputatie 6
Badge +17
Hallo
Ik ben in Zwitserland maar heb geen service van t-mobile.... Ik heb mijn contract net verlengd.... Maar hoe kan het dat ik nu geen service heb? Blokkades staan uit op t-mobile, en ik ben ook geen nieuwe klant. Ben al jaren klant op hetzelfde nummer. Vind het vreemd omdat ze tegen me in de winkel gezegd hebben dat het geen enkel probleem moest zijn. Nu ben ik verplicht een internet aansluiting te nemen.
Zou de blokkade misschien eraf kunnen? Ik heb aanstaande maandag namelijk een aantal belangrijke telefonische afspraken staan. Met vriendelijke groet Alex

Hallo Alexje,

Je kunt beter een nieuwe topic aanmaken over dit probleem. Heb je wel gewoon signaal in Zwitserland?

Groet,
Ik heb de melding geen signaal. Whatsapp en internet werkt wel met WiFi
Waar kan ik dit bericht het beste plaatsen dan?
Ik heb het bericht elders geplaatst bedankt pilovali
Reputatie 6
Badge +17
@demirietveld

Ook namens mij welkom op het forum! Leuk dat je binnenkort weer op vakantie gaat! Hopelijk naar een warm land? ;)

Terug naar je vraag! Begrijpelijk dat je natuurlijk gewoon bereikbaar wilt zijn in het buitenland. Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en dat zij heeft geadviseerd om handmatig een andere netwerk te selecteren als je in het buitenland bent. Op deze pagina kun je per land zien met welke netwerk providers je kunt verbinden. Ik heb voor alle zekerheid ook nog even gecontroleerd of er een blokkade actief is, maar dat is niet het geval. In welk land en op welke locatie precies was je de vorige keer op vakantie toen je geen verbinding kon maken? En met welke provider was je toen verbonden?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 6
Badge +17
@Alexje99,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice en dat alles weer werkt! Mijn collega had ook gereageerd op je andere bericht in dit topic. Fijn dat je weer bereikbaar bent!

Mocht je nog andere of aanvullende vragen hebben, dan kun je die uiteraard stellen op het forum. We helpen je graag!

Reageer