Beantwoord

Kan niet bellen in buitenland

  • 28 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Ik zit in België en kan niet bellen. Ik heb wel internet. Krijg steeds de mededeling not authorised... In mijn t-mobile staat alles aan. Hierdoor heb ik het hele weekend geen telefonisch contact kunnen zoeken met het thuisfront. Graag een oplossing om deze blokkade op te heffen.
icon

Beste antwoord door David 30 augustus 2016, 12:23

Hey Primebit,

Welkom op ons forum en bij T-Mobile! :)

Er staat automatisch een blokkade op het gebruik in het buitenland bij nieuwe abonnementen. Deze heb ik nu handmatig voor je opgeheven, even opnieuw opstarten zou genoeg moeten zijn.

Aangezien we al een topic over dit onderwerp hebben gaat dit topic op slot en verwijs ik je voor verdere vragen door naar het algemene topic.

PS: Vergeet je niet aan te melden voor al het extra voordeel! 😉
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Primebit,

Welkom op ons forum en bij T-Mobile! :)

Er staat automatisch een blokkade op het gebruik in het buitenland bij nieuwe abonnementen. Deze heb ik nu handmatig voor je opgeheven, even opnieuw opstarten zou genoeg moeten zijn.

Aangezien we al een topic over dit onderwerp hebben gaat dit topic op slot en verwijs ik je voor verdere vragen door naar het algemene topic.

PS: Vergeet je niet aan te melden voor al het extra voordeel! 😉