Vraag

Kan niet bellen in Duitsland

• 22 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Goedendag, Ik heb een stel samen stel bij Abonnement met 120 minuten bellen in EU. Omdat wij ook een woning hebben in Duitsland wel zo praktisch. Nu zijn we daar regelmatig maar ik kan niet bellen met mijn mobiel in Duitsland, niet naar andere (mobiele) nummers in Duitsland als naar Nederland. Ik kan wel gebeld worden maar zelf niet bellen. Overigens zijn alle facturen betaald dus daar kan het niet aan liggen 🙂 Graag zou ik dit opgelost zien. mvg

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi DMKoel,

Welkom op het forum!

Dat abonnement is zeker handig in jouw situatie! Maar dan moet het natuurlijk wel werken. Ik heb even in het systeem gekeken en ik zie dat er geen blokkade staat op het bellen in het buitenland. Wanneer heb je het voor het laatst geprobeerd? Ik zie namelijk wel dat er op 14/07 een blokkade is verwijderd voor bellen in het buitenland. Heb je het daarna al eens geprobeerd? Mocht het toen niet werken, kun je aangeven met welk netwerk je bent verbonden in Duitsland? Kun je eens handmatig een andere provider kiezen? Kun je wel gewoon gebeld worden, sms'en en internetten? Heb je dit op één locatie of overal in Duitsland?

Ik zie je reactie graag tegemoet! En geniet van het mooie weer 🙂
Hallo Thalina, dank je voor je antwoord. Ik ben momenteel weer in NL. Over 2 weken gaan we weer naar Duitsland. Ik ga het dan weer proberen. Ik kon geen sms versturen. Ik kon wel gebeld worden.
mvg DIane
Reputatie 7
Badge +20
Hey Diane,

Houd ons op de hoogte of het dit keer wel lukt. Als er iets niet goed werkt, trek dan gelijk even aan de bel. Wanneer je in het buitenland bent kunnen we namelijk gericht advies geven wat je kunt proberen.

We horen het graag van je Diane! Viel Spass alvast. 🙂

Reageer