Beantwoord

Kan niet bellen in het buitenland

• 19 januari 2016
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Hallo, ik ben momenteel in heg buitenland en kan wel gebeld worden maar niet bellen. Ik heb pas een paar dagen dit abonnement
icon

Beste antwoord door David 21 januari 2016, 09:35

Hey Tipo,

Om meteen met de deur in huis te vallen: ik heb de blokkade gelijk voor je verwijderd! Bij jou leek er iets mis te zijn gegaan bij de verwerking van het opheffen van de blokkade, excuses hiervoor!

Wanneer je de eerste 2 facturen betaald hebt, hoort de blokkade automatisch opgeheven te worden. Incidenteel mislukt dit helaas..

Aangezien we hier al een algemeen topic over hebben lopen, sluit ik dit topic en verwijs ik jullie voor verdere vragen naar dat topic. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Tipo,

Om meteen met de deur in huis te vallen: ik heb de blokkade gelijk voor je verwijderd! Bij jou leek er iets mis te zijn gegaan bij de verwerking van het opheffen van de blokkade, excuses hiervoor!

Wanneer je de eerste 2 facturen betaald hebt, hoort de blokkade automatisch opgeheven te worden. Incidenteel mislukt dit helaas..

Aangezien we hier al een algemeen topic over hebben lopen, sluit ik dit topic en verwijs ik jullie voor verdere vragen naar dat topic. 🙂
Ik begreep dat het 3 maanden en niet 2. Als je met klantenservice belt kunnen ze het weg halen. Hebben ze voor mij ook gedaan
Hey,

Afgelopen weekend heb ik ook problemen gehad met bellen in het buitenland. Gebeld worden kon ik wel. Ik ben al meer dan twee maanden klant. Daar ligt het dus niet aan.

Graag hoor ik hoe ik dit kan oplossen.

Dank!

Groetjes.
Tipo
Dank je. Ik kreeg net reactie van hun. Ze hebben het opgeheven
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je abonnement jonger is dan twee maanden, zit er standaard een blokkade voor 0900-nummers en bellen/smsen/internetten in het buitenland. Meer informatie daarover kun je hier vinden.

Een T-Mobile medewerker kan deze blokkade ook opheffen.

Groet,