Beantwoord

Kan niet bellen in het buitenland

• 20 januari 2016
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

Goedemorgen. Ik kan niet bellen vanuit het buitenland. Ik kan wel gesprekken ontvangen. Kunt u mij helpen? Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Sam- 22 januari 2016, 08:56

Hallo e.dewit,

Ook namens mij van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt en leuk dat je in het buitenland bent. Ben je vakantie aan het vieren?

Goed dat je dit bij ons aankaart. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing. Na een kijkje genomen te hebben zie ik dat er toch een blokkade actief was op het netwerk. Deze blokkade heb ik uiteraard direct gedeactiveerd. Als je over 15 minuten je toestel één keer volledig herstart, dan wordt je opnieuw op het netwerk aangemeld. Daarna zou je overal weer gebruik van moeten kunnen maken.

Mocht je nog steeds problemen ervaren dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in het 'Buitenland' topic.

Laat ons weten of het is gelukt. Nog een prettig verblijf toegewenst!

Ps. neem ook een kijkje in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Kan het misschien zijn dat je een blokkade hebt ingeschakeld? Dat kun je hier en vervolgens drukken op "Blokkades" zien.

Hoe oud is je abonnement?

Groet,
Dank voor uw bericht. Geen blokkades. Dat had ik al gecontroleerd via de app. Abonnement sinds augustus. Eerder ook al problemen in buitenland. Travel en surf kan ik ook niet aanvragen. Deze geeft aan dat ik in Nederland ben.... Ik ben hier nog een week om te werken en hoop heel erg dat u me kunt helpen. Ik hoor graag van u. Bellen kan ook want ik kan wel gesprekken ontcabgbe
Reputatie 6
Badge +17
Hallo e.dewit,

Ook namens mij van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt en leuk dat je in het buitenland bent. Ben je vakantie aan het vieren?

Goed dat je dit bij ons aankaart. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing. Na een kijkje genomen te hebben zie ik dat er toch een blokkade actief was op het netwerk. Deze blokkade heb ik uiteraard direct gedeactiveerd. Als je over 15 minuten je toestel één keer volledig herstart, dan wordt je opnieuw op het netwerk aangemeld. Daarna zou je overal weer gebruik van moeten kunnen maken.

Mocht je nog steeds problemen ervaren dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in het 'Buitenland' topic.

Laat ons weten of het is gelukt. Nog een prettig verblijf toegewenst!

Ps. neem ook een kijkje in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. 🙂
Hallo Issam,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik kan gelukkig weer bellen. Ik ben hier aan het werk.

Dank voor uw hulp,

Engelbert
Reputatie 6
Badge +17
Hoi e.dewit,

Fijn om te horen dat alles weer werkt! Wat gaaf dat je in het buitenland werkt, dan wil je natuurlijk ook goed bereikbaar zijn! Reis je veel naar verschillende landen voor je werk of ben je in één land aan het werk?

Als je in de toekomst nog eens een vraag hebt, stel die dan gerust. We helpen je graag!

Reageer