Beantwoord

Kan niet bellen in het buitenland

• 30 juli 2016
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Hallo, ik ben in Spanje maar kan niet naar een NL nummer bellen. Alle blokkades zijn opgeheven behalve internet gebruik in buitenland. Maar zelfs dat stond eerst nog aan, en toen lukte het ook niet. Help!
icon

Beste antwoord door Amy 1 augustus 2016, 12:22

Hey Johan_Ngein,

Het is natuurlijk super onhandig dat dit niet lukt! Fijn om te zien dat Kaassausje al op je heeft gereageerd.

Ik heb voor de zekerheid nog naar jouw blokkades gekeken en er was vanuit onze kant nog een blokkade actief op bellen in het buitenland. Excuses voor het ongemak!

Als je jouw toestel even herstart moet het daarna allemaal weer naar behoren werken. In dit topic lees je meer over deze blokkade.

Omdat er al een topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Uiteraard kunnen reacties geplaatst worden in bovengenoemd forumtopic. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hoi Johan_Ngein, welkom op het klantenforum.

Op welke wijze staan de nummers in je telefoon? Met +316 ?
Van welke telefoon maak je gebruik?
Reputatie 6
Badge +15
Hey Johan_Ngein,

Het is natuurlijk super onhandig dat dit niet lukt! Fijn om te zien dat Kaassausje al op je heeft gereageerd.

Ik heb voor de zekerheid nog naar jouw blokkades gekeken en er was vanuit onze kant nog een blokkade actief op bellen in het buitenland. Excuses voor het ongemak!

Als je jouw toestel even herstart moet het daarna allemaal weer naar behoren werken. In dit topic lees je meer over deze blokkade.

Omdat er al een topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Uiteraard kunnen reacties geplaatst worden in bovengenoemd forumtopic. 🙂