Beantwoord

Kan niet bellen in het buitenland

• 5 mei 2017
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Hoi, ik heb een basis sim abo, en ik ben nu in het buitenland. Kan echter niet bellen, heb wel een standaard sms ontvangen omtrent kosten. Krijg steeds te horen dat er iets restricted is (bij Orange/T-Mobile), of dat het niet mogelijk is (Mobistar/T-Mobile).
Ik heb in Mijn T-Mobile alle instellingen nagelopen. Zelfs expliciet bellen in buitenland uit- en weer aangezet. Beide handelingen werden bevestigd middels een sms.
Tevens staat roaming aan bij Mobiele netwerken en Gegevensgebruik. Ik gebruik een Samsung S6.
Wat doe ik fout? Graag hulp, ik voel me niet prettig bij de gedachte dat ik niet kan bellen zo in het buitenland.
Alvast dank voor enige hulp!
icon

Beste antwoord door Thalina 5 mei 2017, 13:58

Hoi Silvia,

Ik begrijp heel goed dat je in het buitenland graag goed bereikbaar wilt zijn en zelf ook wilt kunnen bellen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er nog een blokkade actief was. En ik zeg was, want ik heb deze blokkade zojuist voor je verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, werkt alles weer!

Fijne tijd nog toegewenst in het buitenland 🙂 Laat je weten als ik nog ergens bij kan helpen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Silvia,

Ik begrijp heel goed dat je in het buitenland graag goed bereikbaar wilt zijn en zelf ook wilt kunnen bellen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er nog een blokkade actief was. En ik zeg was, want ik heb deze blokkade zojuist voor je verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, werkt alles weer!

Fijne tijd nog toegewenst in het buitenland 🙂 Laat je weten als ik nog ergens bij kan helpen?
Yehhhhhhh, ik kan weer bellen. Bedankt voor de snelle service, kan nu gaan genieten van de vakantie!!!
Bedankt, groetjes, Silvia.

Reageer