Beantwoord

Kan niet bellen in Zwitserland

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik zit nu in Zwitersland maar kan helaas niet bellen of smsen... Ik heb 120 minuten en wil er graag gebruik van maken. De provider die ik hier heb heet "Salt".

Ik heb onderstaande al geprobeerd maar alles staat al op toestaan:
inloggen op je My T-mobile, gaan naar Gegevens & Instellingen. Kopje Blokkades. Op wijzigingen drukken en dan even kijken of Bellen, gebeld worden en sms versturen in het buitenland op Toestaan of Blokkeren staat.

Graag hulp!

groet,
Floris
icon

Beste antwoord door Pilovali 24 december 2015, 12:38

Hallo,

Dan heb je waarschijnlijk een blokkade, zie hier voor meer informatie.
Je kan ook de klantenservice contacteren om het te laten deblokkeren.

Groet,

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Hoe lang heb je al een abonnement?

Groet,
Hallo, Ik heb sinds 19 november 2015 een abonnement bij T-Mobile. Ik ben overgestapt van Hollandsnieuwe.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Dan heb je waarschijnlijk een blokkade, zie hier voor meer informatie.
Je kan ook de klantenservice contacteren om het te laten deblokkeren.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi FNH,

Welkom op ons Forum!

Heb je het naar je zin in Zwitserland? Zal wel prachtig zijn nu met de kerst! :8

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er inderdaad een blokkade actief stond zoals Pilovali aangeeft. Mijn collega heeft de blokkade voor je verwijderd dus als het goed is moet je nu weer kunnen bellen. Klopt dat?

Als je nog vragen hebt, let me know!

Fijne feestdagen en veel plezier in Zwitserland! 🙂
Ik ben nu ook in zwitserland en heb al jaren een abonnement bij T-mobile. Bellen is niet mogelijk met SALT. Wel met alle andere providers in Zwitserland. Hoe kan dit nu?
Reputatie 7
Badge +20
Hi stef7010,

Welkom terug op ons Forum!

Heb jij het ook naar je zin in Zwitserland?

Wat vreemd dat je niet kan bellen met SALT, want met jouw abonnement zou je daar wel bereik mee moeten hebben. Bevind jij je misschien op een locatie met mindere dekking? Met Swisscom zou de dekking optimaal moeten zijn. Heb je al geprobeerd om daarmee te bellen? Als je geen verbinding kan maken met Salt dan wil ik je toch adviseren om Swisscom of Sunrise te gebruiken.

Laat je mij weten of het lukt?

Nog veel plezier in Zwitserland en de beste wensen voor 2016! 🙂
Is prima hier in Zwitserland. Bedankt voor je reactie. Swisscom en Sunrise werkt prima. Met Salt kan ik wel connectie maken maar zodra ik ga bellen of gebeld word werkt het niet. Mijn vrouw ook een abonnement bij T-Mobile (al enige jaren) heeft hetzelfde probleem. Je kunt dus wel aanmelden op Salt maar niets doen ook geen sms versturen. Groet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Stef,

Wat fijn dat je het naar je zin hebt in Zwitserland! Waarschijnlijk is de dekking van Salt niet goed of is er een storing waardoor je geen gebruik kan maken van het netwerk.

Gelukkig heb je wel goed bereik met Swisscom en Sunrise!

Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het mij weten! 🙂

Reageer