Beantwoord

Kan niet bellen naar België

• 24 april 2016
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Ik heb familie wonen in Belgie, maar als ik daarheen belt krijg ik steeds te horen dat de oproep niet is toegestaan. Maar ik heb geen blokkades aanstaan. Word je toch gek van!!!
Ik heb een abonnement en geen openstaande rekeningen. Wie snapt het?
icon

Beste antwoord door Issam 25 april 2016, 15:32

Hoi hoi Bas,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Om je direct van meer informatie te voorzien over het bellen in en naar het buitenland hebben we dit topic opgesteld.

Ik wilde je natuurlijk gelijk van een oplossing voorzien, dus ben ik het systeem in gedoken. Het viel me gelijk op dat je vanochtend al had gebeld met onze collega's van de klantenservice. Zij hebben de blokkade voor het bellen naar het buitenland voor je opgeheven. Dit betekent dat je na het herstarten van je telefoon overal weer gebruik van moet kunnen maken.

Werkt alles weer naar behoren? Laat ons weten als je ergens tegenaan loopt in het grote buitenland topic. We helpen je graag!

Om alle relevante vragen te bundelen gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Bas,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Om je direct van meer informatie te voorzien over het bellen in en naar het buitenland hebben we dit topic opgesteld.

Ik wilde je natuurlijk gelijk van een oplossing voorzien, dus ben ik het systeem in gedoken. Het viel me gelijk op dat je vanochtend al had gebeld met onze collega's van de klantenservice. Zij hebben de blokkade voor het bellen naar het buitenland voor je opgeheven. Dit betekent dat je na het herstarten van je telefoon overal weer gebruik van moet kunnen maken.

Werkt alles weer naar behoren? Laat ons weten als je ergens tegenaan loopt in het grote buitenland topic. We helpen je graag!

Om alle relevante vragen te bundelen gaat dit topic op slot.