Beantwoord

Kan niet bellen naar het buitenland (België)

• 26 juli 2017
  • 1 reactie
  • 801 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik probeer net te bellen naar een nummer in België. Ik wil bij het Izan Hotel in Brussel een Groupon inwisselen en een kamer reserveren. Daarom belde ik dit nummer: +32 2 535 95 00. Ik krijg steeds de melding dat dit gesprek niet is toegestaan. Volgens My T-mobile zijn al mijn facturen betaald, dus daar ligt het niet aan. Zijn er een aantal buitenlandse nummers geblokkeerd of gaat hier iets anders mis?
icon

Beste antwoord door Hajar 27 juli 2017, 13:54

Hi Albert,

Wat leuk zeg! Ga je een weekendje weg? Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je zelf een blokkade had geactiveerd voor bellen naar buitenlandse nummers. Ik heb de blokkade verwijderd dus je kan nu wel weer bellen naar het hotel. Start je toestel even opnieuw op en dan moet alles werken.

Ik wens je heel veel plezier in Brussel en als ik nog iets kan betekenen, let me know! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Albert,

Wat leuk zeg! Ga je een weekendje weg? Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je zelf een blokkade had geactiveerd voor bellen naar buitenlandse nummers. Ik heb de blokkade verwijderd dus je kan nu wel weer bellen naar het hotel. Start je toestel even opnieuw op en dan moet alles werken.

Ik wens je heel veel plezier in Brussel en als ik nog iets kan betekenen, let me know! 🙂

Reageer