Beantwoord

Kan niet bellen/SMS'en in Tsjechie

Ik verbleef in Tsjechie op de grens met Duitsland en kan niet bellen en niet sms-en. Ik zit nuop het T-Mobiel CZ netwerk. Met mijn huidige telefoon heb ik altijd vanuit het buitenland kunnen bellen en sms-en en ik weet zeker dat alle instellingen in mijn telefoon goed staan. Ik ben speciaal naar jullie overgestapt vanwege jullie eu-abonnement en er zelfs een extra eu-internet module bijgenomen. Maar nu kan ik niet eens gewoon bellen. Heel erg vervelend. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door Hajar 3 november 2015, 16:55

Hi fpoortvliet,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Hoe is het in Tsjechie? Heb je het naar je zin?

Ik heb gelijk even voor je gekeken en zie dat er een blokkade actief stond. De blokkade is nu verwijderd door mijn collega dus als het goed is zou je nu weer moeten kunnen bellen? Kun je dat even bevestigen?

Als je nog problemen ervaart, laat het mij dan direct weten!

Nog veel plezier in Tsjechie! 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi fpoortvliet,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Hoe is het in Tsjechie? Heb je het naar je zin?

Ik heb gelijk even voor je gekeken en zie dat er een blokkade actief stond. De blokkade is nu verwijderd door mijn collega dus als het goed is zou je nu weer moeten kunnen bellen? Kun je dat even bevestigen?

Als je nog problemen ervaart, laat het mij dan direct weten!

Nog veel plezier in Tsjechie! 😃
Uw collega heeft de blokkade inderdaad direct voor mij opgeheven. Ik kan nu weer bellen en sms-en.
Reputatie 7
Badge +20
Uw collega heeft de blokkade inderdaad direct voor mij opgeheven. Ik kan nu weer bellen en sms-en.

Goed om te lezen dat alles weer werkt!

Als ik verder nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag! Geniet verder van je tijd in Tsjechie! :8

Reageer