Beantwoord

Kan niet bellen/smsen in buitenland

• 18 november 2015
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Ik ben inmiddels alweer 4 maanden klant bij tmobile, netjes facturen betaald maar kan nog steeds niet bellen/smsen in het buitenland.
Hoe krijg ik dit werkend?
icon

Beste antwoord door Thalina 20 november 2015, 15:35

Hoi Linn86,

Allereerst welkom op het forum! Heb je jezelf al voorgesteld in dit topic? We vinden het leuk om je beter te leren kennen!

Nu naar je vraag. Dat is inderdaad niet handig! Zo te lezen ben je een voorbeeldige klant! 😉 Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat hij een blokkade heeft verwijderd die toch nog actief bleek te zijn. Klopt het dat alles weer naar behoren werkt?

Heb je nog plannen om binnenkort naar het buitenland te gaan? Lekker op vakantie misschien? Alvast veel plezier toegewenst!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, weet je me te vinden!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Ik zou je dan adviseren om een aantal dingen te controleren op jouw toestel.
Heb je roaming geactiveerd of niet ? Met roaming uitgeschakeld, heb je namelijk opdracht gegeven aan jouw toestel om geen contact te maken met het buitenlandse netwerk.

Krijg je wel bereik? Als je wel bereikt krijgt heb je geprobeerd handmatig een andere provider te selecteren?

Als het dan ook niet lukt bel dan met de klantenservice die kunnen zien of er een blokkade actief voor het bellen en gebeld worden in het buitenland.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Linn86,

Allereerst welkom op het forum! Heb je jezelf al voorgesteld in dit topic? We vinden het leuk om je beter te leren kennen!

Nu naar je vraag. Dat is inderdaad niet handig! Zo te lezen ben je een voorbeeldige klant! 😉 Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat hij een blokkade heeft verwijderd die toch nog actief bleek te zijn. Klopt het dat alles weer naar behoren werkt?

Heb je nog plannen om binnenkort naar het buitenland te gaan? Lekker op vakantie misschien? Alvast veel plezier toegewenst!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, weet je me te vinden!

Reageer