Beantwoord

Kan niet gebeld worden door buitenlands nummer.

• 22 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 1402 Bekeken

Reputatie 2
Kan niet gebeld worden door buitenlands nummer. Heb gevraagd of ze ook op een ander nummer wilden bellen en toen lukte het wel. Met Simpel lukte het ook, en die maken gebruik van het T-Mobile netwerk. Met Nederlandse nummers werkt alles zoals voorheen.
icon

Beste antwoord door David 24 oktober 2018, 11:47

Hi @180punten?,

Het klopt inderdaad dat jouw topic verplaatst is, dit had ik gedaan. Zoals je wellicht weet is dit in eerste instantie een klant-helpt-klant-Community. Om het vinden van open topics eenvoudiger te maken verplaatsen we daarom topics soms naar een ander subforum.

Zou je in jouw toestel zelf kunnen controleren of je het nummer niet per ongeluk geblokkeerd hebt? Aan onze kant staan geen belemmeringen voor het gebeld worden door buitenlandse nummers, op jouw aansluiting. Kun je ook aangeven of je dit probleem alleen bij deze beller hebt of ook bij andere buitenlandse nummers? Uit welk land wordt er geprobeerd jou te bereiken? Heeft ze wel het juiste netnummer voor jouw telefoonnummer staan (dus +316)? Heb je jouw simkaart al eens in een ander toestel geplaatst en het dan nog eens geprobeerd?

Ik ben benieuwd!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Zou leuk zijn als ik antwoord kreeg. Mijn vraag is verplaatst van het prepaid forum naar hier. Er is in mijn woonplaats geen T-Mobile winkel om mijn vraag voor te leggen.
Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @180punten?,

Het klopt inderdaad dat jouw topic verplaatst is, dit had ik gedaan. Zoals je wellicht weet is dit in eerste instantie een klant-helpt-klant-Community. Om het vinden van open topics eenvoudiger te maken verplaatsen we daarom topics soms naar een ander subforum.

Zou je in jouw toestel zelf kunnen controleren of je het nummer niet per ongeluk geblokkeerd hebt? Aan onze kant staan geen belemmeringen voor het gebeld worden door buitenlandse nummers, op jouw aansluiting. Kun je ook aangeven of je dit probleem alleen bij deze beller hebt of ook bij andere buitenlandse nummers? Uit welk land wordt er geprobeerd jou te bereiken? Heeft ze wel het juiste netnummer voor jouw telefoonnummer staan (dus +316)? Heb je jouw simkaart al eens in een ander toestel geplaatst en het dan nog eens geprobeerd?

Ik ben benieuwd!
Reputatie 2
Hi David,

In mijn telefoon staan geen blokkades ingesteld. Het nummer van de beller staat wel bij ontvangen oproepen. Maar we konden beiden niets horen.

Heb de sim nog niet in een andere telefoon gedaan want de vorige keer kon ik daarna een tijdje geen gebruik maken van internetbankieren. En dat kan onhandig zijn.

Dit probleem heb ik nog niet eerder gehad. Mijn telefoonnummer staat goed in de telefoon bij de beller want die belt mij al geruime tijd op dit nummer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi 180punten?

Dat is allemaal helemaal duidelijk! Ik zou dan toch de kruistest in dit geval willen aanraden, dit kan ook de beller zelf uitvoeren, aangezien het ergens bij één van jullie mis blijkt te gaan. Op deze manier weten we eigenlijk direct bij wie en waar het dan zit!

Reageer