Beantwoord

Kan niet internetten in het buitenland (duitsland).

• 1 juni 2019
  • 1 reactie
  • 661 Bekeken

Sinds een week of 3 heb ik een nieuwe telefoon (blackberry key2) nog op het huidige contract die ik al 2jaar heb. Heb afgelopen 2jaar overal in Europa, dus ook Duitsland, kunnen internetten. Sinds deze week opeens niet.. :(

Heb uiteraard al wat gegoogled maar de meest voorkomende oorzaken zijn bij mij niet aan de orde: ik heb geen enkele blokkade ingesteld, dus ook niet voor het buitenland. Kan me ook niet voorstellen dat het aan de telefoon ligt, maar heb nog niet geprobeerd hier een andere sim-kaart in te doen. Vanaf vandaag woon ik in Duitsland dus zou dit probleem heel graag willen verhelpen.

Mocht iemand hier de oplossing voor weten hoor ik dat graag.

Vriendelijke groet, Richard.
icon

Beste antwoord door Hajar 1 juni 2019, 12:53

Hi Richard,

Wat vreemd dat je deze melding krijgt. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie verder geen blokkades actief. ben je momenteel in Duitsland? Ik zie in ons systeem dat je nog niet verbonden bent met een Duits netwerk. Heb je verder wel bereik met een Duits netwerk? Kun je wel bellen en gebeld worden? Ik ga je toch vragen om je simkaart in een ander toestel te testen. Op die manier kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat we het samen kunnen oplossen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard,

Wat vreemd dat je deze melding krijgt. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie verder geen blokkades actief. ben je momenteel in Duitsland? Ik zie in ons systeem dat je nog niet verbonden bent met een Duits netwerk. Heb je verder wel bereik met een Duits netwerk? Kun je wel bellen en gebeld worden? Ik ga je toch vragen om je simkaart in een ander toestel te testen. Op die manier kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat we het samen kunnen oplossen!

Reageer