Beantwoord

Kan niet sms'en en bellen vanuit België

• 13 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Kunnen jullie de blokkade opheffen? Heb speciaal een abonnement met 120 min bellen uit EU. Zit nu in België en moet dringend kunnen bellen
icon

Beste antwoord door David 15 oktober 2015, 10:43

Hoi Wilma,

Welkom op ons Forum!

Er staat bij nieuwe contracten automatisch een blokkade op deze dienst, om fraude te voorkomen. Ik zie dat mijn collega je telefonisch ondertussen heeft geholpen en dit voor je heeft opgeheven. Kun je nu gewoon bellen en sms'en?

Ik wil je er overigens nog wel op wijzen dat het niet is toegestaan om voor één vraag meerdere topics aan te maken. Daarnaast staat het gebruik van caps lock op dit forum gelijk aan schreeuwen en dat is dus ook niet de bedoeling.

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het dan weten!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Frankmarof,

Welkom op ons Forum!

Bij jou heb ik per direct de blokkade verwijderd, zodat je jouw vriendin gewoon gerust kunt stellen vanuit België! :)

Aangezien we hier al een algemeen topic over hebben aangemaakt, sluit ik dit topic en verwijs ik iedereen naar dat topic voor vragen.
Hallo, ik heb sinds deze maand jullie als provider, en heb 120 EU minuten, maar als ik mijn vriendin probeer te sms'en vanuit België werkt dat niet. Willen jullie de blokkades alsjeblief snel opheffen ?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wilma,

Welkom op ons Forum!

Er staat bij nieuwe contracten automatisch een blokkade op deze dienst, om fraude te voorkomen. Ik zie dat mijn collega je telefonisch ondertussen heeft geholpen en dit voor je heeft opgeheven. Kun je nu gewoon bellen en sms'en?

Ik wil je er overigens nog wel op wijzen dat het niet is toegestaan om voor één vraag meerdere topics aan te maken. Daarnaast staat het gebruik van caps lock op dit forum gelijk aan schreeuwen en dat is dus ook niet de bedoeling.

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het dan weten!
Sorry schrijf foutje in vraag! Moet zijn kan NIET BELLEN EN SMS VAN UIT BELGIË