Beantwoord

Kan niet SMS'en in Duitsland, maar wel SMS'jes ontvangen.

Ik kan sinds twee weken geen berichten meer versturen vanuit Duitsland. Ik kan wel gewoon nog berichten ontvangen. ik heb al geprobeerd de telefoon uit en aan te zetten, maar dit werkt niet.. Ook staat er voor het telefoonnummer waar ik het berichtje naartoe wil sturen gewoon 0031.. Drie weken geleden kon ik nog zonder problemen berichten versturen vanuit Duitsland.. In deze twee weken ben ik verder ook niet van telefoon verandert.. wat is de oplossing voor dit probleem?
icon

Beste antwoord door David 21 oktober 2015, 12:45

Hey Karriekiller,

Nogmaals welkom! :)

Ik heb het even nagekeken en denk dat je precies in die periode bent overgestapt op je nieuwe abonnement. Hierdoor is er automatisch een blokkade op het gebruik van je abonnement in het buitenland komen te staan, dit om hoge kosten te voorkomen bij nieuwe klanten. Deze wordt ook automatisch weer opgeheven wanneer je de eerste 2 facturen weer hebt betaald, maar ik heb dit nu al voor je gedaan. Mocht je nog in Duitsland zijn, dan kun je er over ongeveer een kwartier weer gebruik van maken.

Laat even weten of dit allemaal duidelijk is en of je nog vragen voor ons hebt! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! :)

Heb je al geprobeerd om handmatig verbinding te maken met een ander netwerk in Duitsland? Kun je wel gewoon bellen?
ja dat heb ik al geprobeerd, maar dat hielp ook niks.. bellen heb ik niet geprobeerd..
Reputatie 7
Badge +20
Hey Karriekiller,

Nogmaals welkom! :)

Ik heb het even nagekeken en denk dat je precies in die periode bent overgestapt op je nieuwe abonnement. Hierdoor is er automatisch een blokkade op het gebruik van je abonnement in het buitenland komen te staan, dit om hoge kosten te voorkomen bij nieuwe klanten. Deze wordt ook automatisch weer opgeheven wanneer je de eerste 2 facturen weer hebt betaald, maar ik heb dit nu al voor je gedaan. Mocht je nog in Duitsland zijn, dan kun je er over ongeveer een kwartier weer gebruik van maken.

Laat even weten of dit allemaal duidelijk is en of je nog vragen voor ons hebt! 🙂

Reageer