Beantwoord

Kan niet verbinden met buitenlands netwerk

• 1 mei 2017
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

hoi,

ik ben in de afgelopen 2 weken in Duitsland en Belgie geweest en in beiden landen kon ik met geen enkele mogelijkheid mijn toestel registreren op een daar beschikbaar netwerk. ik heb ze allemaal handmatig en automatisch geprobeerd, toestel meerdere keren opgestart en nagekeken of gegevens roaming aan stond. dit hielp allemaal niet.
zie ik nu iets over het hoofd of kan het ook aan de T-mobile kant iets zijn?
Ik ga woensdag voor een week naar Griekenland dus het is wel belangrijk dat het snel werkt!
icon

Beste antwoord door Hajar 1 mei 2017, 09:39

Hi Vincent,

Goed dat je dit nu aangeeft voordat je naar Griekenland gaat. Ik ben voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade actief had staan op buitenland verbruik. Ik heb de blokkade verwijderd zodat je straks kan internetten in Griekenland. Zorg ervoor dat je dataroaming aan staat en verbind met een netwerk daar. Met Cosmote en WIND zou je het best bereik moeten hebben.

Ik wens je heel veel plezier in Griekenland en als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Vincent,

Goed dat je dit nu aangeeft voordat je naar Griekenland gaat. Ik ben voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade actief had staan op buitenland verbruik. Ik heb de blokkade verwijderd zodat je straks kan internetten in Griekenland. Zorg ervoor dat je dataroaming aan staat en verbind met een netwerk daar. Met Cosmote en WIND zou je het best bereik moeten hebben.

Ik wens je heel veel plezier in Griekenland en als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 🙂

Reageer