Beantwoord

klacht: internet europa

• 24 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 311 Bekeken

Ik ben afgelopen 3 weken in slovenie geweest en heb bijna nergens internet gehad. Ik snap dat het hoog in de bergen lastig is, maar ik ben op heel veel verschillende plekken geweest en praktisch nwrgens was het mogelijk om een wensite te openen of mail te checken. Wat heb ik aan het feit dat mijn bundel ook in het buitenland te gebruiken is, als ik nergens ontvangst heb. Met mijn vorige provider heb ik hier nooit jast van gehad en ook mijn vriend met andere provider heeft gewoon internet gehad de afgelopen 3 weken. Kunnen jullie mij uitleggen waarom dit zo is en of ik dit vaker kan verwachten, aangezirn ik net naar jullie ben over gestapt, vind ik dit erg vervelend
icon

Beste antwoord door Gilbert 24 augustus 2019, 23:50

Beste,

Het is niet verstandig je mobiele nummer in te stellen als display naam, dit is namelijk een openbaar forum. Een moderator zal deze morgen of overmorgen voor je aanpassen.

Wat betreft het bereik, heb je op je telefoon al eens geprobeerd te verbinden met een van de andere netwerken? Het zou kunnen zijn dat jij met een ander netwerk was verbonden dan je vriend en dat jouw netwerk niet zo snel was als de andere. Over het algemeen is de beperkende factor van internetsnelheden in het buitenland de buitenlandse netwerken, voor zover ik de technische kant begrijp. Don't quote me on it, want ik ben hier zeker geen expert in!

Ik ben zelf nog nooit in Slovenië geweest, maar heb in de andere landen waar ik ben geweest eigenlijk nooit problemen gehad. Zo ben ik afgelopen vakantie zonder problemen op de Waze naar Frankrijk gereden, dus als het goed is zou dit zeker niet vaker voor moeten komen.

Hopelijk heb ik je vraag hiermee kunnen beantwoorden. Zo niet, roep dan gerust!

-Gilbert
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Beste,

Het is niet verstandig je mobiele nummer in te stellen als display naam, dit is namelijk een openbaar forum. Een moderator zal deze morgen of overmorgen voor je aanpassen.

Wat betreft het bereik, heb je op je telefoon al eens geprobeerd te verbinden met een van de andere netwerken? Het zou kunnen zijn dat jij met een ander netwerk was verbonden dan je vriend en dat jouw netwerk niet zo snel was als de andere. Over het algemeen is de beperkende factor van internetsnelheden in het buitenland de buitenlandse netwerken, voor zover ik de technische kant begrijp. Don't quote me on it, want ik ben hier zeker geen expert in!

Ik ben zelf nog nooit in Slovenië geweest, maar heb in de andere landen waar ik ben geweest eigenlijk nooit problemen gehad. Zo ben ik afgelopen vakantie zonder problemen op de Waze naar Frankrijk gereden, dus als het goed is zou dit zeker niet vaker voor moeten komen.

Hopelijk heb ik je vraag hiermee kunnen beantwoorden. Zo niet, roep dan gerust!

-Gilbert
Dank voor je reactie! Ik heb graag dat mijn 06 nummer verandert wordt. Heb hier zelf al naar gekeken, maar kan het niet vinden. Is het alleen mogelijk om een bericht te verwijderen via de operators? Wat mij betreft mag mijn bericht helemaal verwijderd worden, inclusief deze dus ook.

Reageer