Beantwoord

Klacht over internet in buitenland

• 8 januari 2017
  • 3 reacties
  • 308 Bekeken

Sta je in Dublin.... ca. 12.00 's avonds. Geen bereik via het internet... Geen klantenservice te bereiken. Vervolgens rond 11:30 uur 's ochtends. Wederom geen bereik. Je wilt net geld via een app overmaken om boodschappen te doen !!!! Geen klantenservice te bereiken. Betaal ik hier 150 Euro per maand voor!!! Wat hebben jullie mij toch een slechte oplossing verkocht!!!! Afbetaling mobiele telefoon voor ca. 350 Euro om over te kunnen schakelen op een ander abonnement, echt waardeloos!! Dit kan toch niet? Sinds de oprichting van Ben, ben ik al abonnee bij jullie. Nu wil ik zo snel mogelijk van jullie af. Ik hoef geen excuses van jullie. Met vriendelijke groet, Ronald Jansen
icon

Beste antwoord door MichelD4 9 januari 2017, 00:14

Beste Ronald,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Ik begrijp je frustratie en boosheid, omdat je geen gebruik kunt maken van het internet in Dublin.

Ik zal proberen het één en het ander aan je uit te leggen, in de goede hoop dat je daar wat mee kunt.

Als eerste ben je momenteel in Dublin, waar je gebruik maakt van een Iers mobiel netwerk.

Mochten daar storingen op zijn, bijvoorbeeld dat je niet kunt internetten of kunt bellen, dan is T-Mobile Nederland daar niet verantwoordelijk voor, maar de provider waar je als gast gebruik van maakt.

In dit soort gevallen, kun je dan het beste handmatig een ander netwerk selecteren in het menu van je toestel, om vervolgens gebruik te kunnen maken van het internet via 3G of 4G.

Je hebt geprobeerd om telefonisch contact te krijgen met de klantenservice, om daarmee je problemen te kunnen bespreken.

Alleen is het zondag en dan is de telefonische klantenservice gesloten, plus dat de klantenservice ook niet in de nachtelijk uren bereikbaar is.

Je kunt ze telefonisch bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur, en op zaterdag van 08:30 tot 17:30 uur.

Ook heb ik een speciale topic aangemaakt, voor klanten van T-Mobile die in het buitenland problemen ondervinden met internetten, bellen en sms'en.

Ik adviseer je daarom ook om ook even hierop te kijken, aangezien daar de meeste problemen met oplossingen op staan.

Door op deze link te klikken, kom je uit op deze speciale topic.

Ik begrijp dat je even je verhaal kwijt wilde, maar om nu gelijk te melden dat je van je abonnement af wilt, lijkt mij ook niet direct te oplossing.

Daarom hoop ik, dat ik je met mijn antwoord heb kunnen helpen.

Wens je nog veel plezier in Dublin toe!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ronald,

Zonde dat jij deze problemen in het mooie Ierland ervaart! :S

Zo te zien heeft onze Klantexpert jou al van een goed antwoord voorzien met veel tips en suggesties. Heb je deze al doorgenomen? Ik heb ook nog even gekeken of er niet bijvoorbeeld een factuur open of blokkade actief staat, maar dit is niet het geval. Daarnaast heb je ook nog meer dan genoeg MB's voor in het buitenland. Ik wil je dus aanraden om zijn tips even na te lopen en aan de hand hiervan jouw instellingen en de provider correct in te stellen. Het zou dan al moeten werken!

Mocht dit nog niet het geval zijn, laat dan even weten van welke telefoon je gebruik maakt en welke providers je hebt geprobeerd te selecteren. We kunnen dan met je meedenken waar het precies verkeerd gaat!

Houd ons op de hoogte en nog een mooie tijd in Dublin!
Reputatie 3
Beste Ronald,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Ik begrijp je frustratie en boosheid, omdat je geen gebruik kunt maken van het internet in Dublin.
Ik zal proberen het één en het ander aan je uit te leggen, in de goede hoop dat je daar wat mee kunt.

Als eerste ben je momenteel in Dublin, waar je gebruik maakt van een Iers mobiel netwerk.
Mochten daar storingen op zijn, bijvoorbeeld dat je niet kunt internetten of kunt bellen, dan is T-Mobile Nederland daar niet verantwoordelijk voor, maar de provider waar je als gast gebruik van maakt.
In dit soort gevallen, kun je dan het beste handmatig een ander netwerk selecteren in het menu van je toestel, om vervolgens gebruik te kunnen maken van het internet via 3G of 4G.

Je hebt geprobeerd om telefonisch contact te krijgen met de klantenservice, om daarmee je problemen te kunnen bespreken.
Alleen is het zondag en dan is de telefonische klantenservice gesloten, plus dat de klantenservice ook niet in de nachtelijk uren bereikbaar is.
Je kunt ze telefonisch bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur, en op zaterdag van 08:30 tot 17:30 uur.

Ook heb ik een speciale topic aangemaakt, voor klanten van T-Mobile die in het buitenland problemen ondervinden met internetten, bellen en sms'en.
Ik adviseer je daarom ook om ook even hierop te kijken, aangezien daar de meeste problemen met oplossingen op staan.
Door op deze link te klikken, kom je uit op deze speciale topic.

Ik begrijp dat je even je verhaal kwijt wilde, maar om nu gelijk te melden dat je van je abonnement af wilt, lijkt mij ook niet direct te oplossing.
Daarom hoop ik, dat ik je met mijn antwoord heb kunnen helpen.
Wens je nog veel plezier in Dublin toe!
Reputatie 5
Badge +14
dat is niet zo mooi.
misschien zit er een blokkade op je nummer voor internet buitenland , zo niet probeer eens handmatig een provider te vinden .
het kan soms ook helpen om het toestel een keer uit en aan te doen .

Reageer