Beantwoord

Kopen extra MB

Ik heb vorige maand extra mb buitenland gekocht voot 9,95 was best veel van over, waarom ben ik dat nu kwijt?
icon

Beste antwoord door Issam 3 september 2015, 17:38

Hallo Bert,

Allereerst welkom op het forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. De MB's die je toegekend hebt gekregen waren geldig tot 31 augustus. Bij de Internet Europa bundel krijg je namelijk elke 1e dag van de maand je nieuwe MB's. Eventueel niet verbruikte MB's komen te vervallen. In het systeem zie ik trouwens dat je hierover ook via Facebook contact hebt opgenomen en dat onze collega's je hebben voorzien van een passende oplossing.

Mocht je verder nog vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. 😉

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Bert,

Allereerst welkom op het forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. De MB's die je toegekend hebt gekregen waren geldig tot 31 augustus. Bij de Internet Europa bundel krijg je namelijk elke 1e dag van de maand je nieuwe MB's. Eventueel niet verbruikte MB's komen te vervallen. In het systeem zie ik trouwens dat je hierover ook via Facebook contact hebt opgenomen en dat onze collega's je hebben voorzien van een passende oplossing.

Mocht je verder nog vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. 😉
Dat klopt helemaal, maar je collega heeft een oplossing bedacht, omdat ik op 23 Augustus een reset had gedaan, daarvoor €9,95 extra heb betaald boven op de €14,95 die ik daarvoor al maandelijks betaal, en het grootste gedeelte was niet gebruikt, dus vind ik het een beetje vreemd dat het gewoon verdwijnt, je betaald er per slot van rekening voor.
Als je in een restaurant zit word ook niet halverwege het eten je bord weggepakt.
Je collega heeft trouwens een nette oplossing bedacht.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bert,

Ik snap je punt! Erg fijn dat mijn collega je voorzien heeft van een nette oplossing! Laat je het weten als we je verder nog ergens mee kunnen helpen? 🙂

Reageer