Beantwoord

Kost iemand bellen vanuit EU iets voor degene die gebeld wordt?

• 4 januari 2017
  • 2 reacties
  • 1213 Bekeken

Ik heb een 120 min bundel NL en EU.
Kost het voor diegene die ik vanuit bv Spanje bel ook niets als ik hem/haar bel ?
icon

Beste antwoord door Thalina 5 januari 2017, 14:04

Hoi Libarn,

Wat lief dat je dit eerst even navraagt, om te voorkomen dat deze persoon hoge kosten krijgt 🙂 Over het algemeen geldt inderdaad wat stoerebink al zei (dankje!), maar ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of dit bij elk abonnement geldt en in elk land zo gaat. Kun je aangeven of de persoon die je wilt bellen een Nederlands abonnement hebt en in Nederland is als je gaat bellen? Heeft diegene een abonnement bij T-Mobile? Je kunt hem/haar het beste vragen om even in zijn prijsplan te kijken. Op deze pagina vind je alle prijsplannen van T-Mobile.

Weet je zo voldoende? Als je nog aanvullende vragen hebt, let me know! En veel plezier in Spanje alvast!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Regel is simpel:
Als degene in het land is waar zijn abonnement loopt, betaalt diegene niets extra.
Dus: als je een Frans nummer belt, dat in Frankrijk is, betaalt de ontvanger niets extra

Voor jouzelf: Via TMobile betaal je al niets extra meer, als je in Europa een telefoontje ontvangt.
Top.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Libarn,

Wat lief dat je dit eerst even navraagt, om te voorkomen dat deze persoon hoge kosten krijgt 🙂 Over het algemeen geldt inderdaad wat stoerebink al zei (dankje!), maar ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of dit bij elk abonnement geldt en in elk land zo gaat. Kun je aangeven of de persoon die je wilt bellen een Nederlands abonnement hebt en in Nederland is als je gaat bellen? Heeft diegene een abonnement bij T-Mobile? Je kunt hem/haar het beste vragen om even in zijn prijsplan te kijken. Op deze pagina vind je alle prijsplannen van T-Mobile.

Weet je zo voldoende? Als je nog aanvullende vragen hebt, let me know! En veel plezier in Spanje alvast!

Reageer